piątek, listopada 09, 2007

RUNDA 21 - WOJNA TELEWIZYJNA



Runda 21 rozpoczela kampanie wojenna nakrecenia pelnej sekfencji telewizyjnej. To bardzo trudna sekfencja trzeciego aktu. Wszystkie postacie sa juz uksztaltowane i sceny nastepuja po sobie bardzo szybko. To najtrudnijsza sekfencja do nakrecenia jaka mialem do tej pory. Przede wszystkim mam tam na skladzie 80 statystow... pls gwiazdy przekroju Hanki Sleszynskiej, Beaty Tyszkiewicz... generalnei sa tam wszyscy... I nikt nei ma czasu... NIe dosc ze musze borykac sie z czasem jaki mam na dana scene... to jeszcze w polowie ktos wychodzi bo ma probe lub jubileusz nowa premiere w teatrze jak oni spiewja lub moje przeklenstwo tej produkcji Tanca z Gwiazdami...

Dzis po raz pierwszy poznalem wszystie aktorki ktore maja grac w SPA... i byc Junony sztabem wyborczym. Niesamowite kobiety. Kazda z nich inna i taka... taka z innego swiata... fizycznie bardzo dobrze sie czuje chodz mam juz codziennie nastepujace zwaly... wtedy po prostu przyjmuje je i czekam na szybki impuls by odeszly... trzeba sie samemu nakrecac... nie potrzeba duzo by znowu byc wkreconym zapominajac o zmeczeniu... Flirt duzo pomaga... taki niewinny flirt... teraz wiem dlaczego aktorzy lacza sie w pary na planach. Po prostu potrzebuja tej wkretki... non stop.... trzeba gdzies ta energie znalesc... Lubei jeszcze sluchac anegdod aktorow.. ide do nich jak mam zjazd... i slucham co zrobil ten aktor a ten czego nei zrobil... Beata Tyszkiewicz... tylko energia i szacunek... Wypalaja jej ci aktorzy papierosy az mi bylo przykro patrzec jak jej podkradali... wiec juz wiecie co zrobie jutro rano

kupie jej cala paczke tych papierosow :)

A na zdjeciu nasza debiutanka ktora wspaniale sobie poradzila Marta Marcia michno w scenie mowionej z plejada gwiazd polskiego kina i telewizji... gratuluje marcia ... debiutu na duzym ekranie... to bedzie super Cie zobaczyc...

A stanki.... he he... dajesz rade sebastian.... dajesz rade.... bardzo jestem z Ciebie zadowolony.

dobra koniec...

bylem na saunie podobno mam spac jak dziecko

Brak komentarzy: