piątek, listopada 30, 2007

10 000 WEJSC NA BLOGU



Wczoraj w nocy BUM.... 10 000 wejsc od czasu zalozenia licznika. Zalozylem licznik w styczniu 2007 roku, czyli moge powiedziec ze przez rok 10 000 wejsc ma ta strona... Kiedy zalozylem bloga moim glownym zadaniem i planem bylo informowanie mojej mamy co sie dzieje u mnie... ale watpie by moja mam 10 000 razy kliknela w co kolwiek a co dopiero na moja strone.. Od jakiegos czasu obliczam ile osob wchodzi na nia... jest to przekroj od 80 do 100 dziennie... to z pewnoscia wy ktorzy teraz czytacie oto oswiadczenie totez:

chcialem wam serdecznie podziekowac. Jest mi niezmiernie milo ze kogos interesuje moje zycie a sam nie mam rzadnych wyzutow sumienia ze sie lansuje lub egzaltuje.. bo przecierz nie trzeba wchodzic na ta strone ... to bardzo bezpiecnzy sposob egzaltacji ktory jak widze kazdemu bardziej pomaga niz robi krzywdy. Kazdy z nas moze byc lustrowany na myspace lub teraz na naszej klasie... ma swoj kanal swoja prywatna gazete... rodzaj bytu...

jeszcze raz dziekuje




tuz przed 10 000

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja już jestem uzależniona od Twojego bloga, i chyba juz nie dam rady się z tego wyleczyć( zbyt zaawansowany stan:)
pozdrawiam

tynQa

Anonimowy pisze...

konrad mam pytanko slyszales cos o nie jakim bartoszu zienkiewiczu( sory ze nazwiskami operuje) jest ponoc jakims menagerem i fotografem z warszawy chcialbym go sprawdzic a w internecie za duzo o nim nie ma wiec jesli cos wiesz to napisz to bardzo pilne
z gory dziekuje
jesli nie to spoko

goraco pozdrawiam
uzalezniony kamyczek:))

Anonimowy pisze...

ja jestem 74 raz:-) na Twoim blogu-gratuluję 10000-czuję się współodpowiedzialna:-)

aksinowicz pisze...

nie .... ja znam tak malo fotografow bartka znam ale buszo i to jest owszem fotograf :) ale tegoz nei znam...

moge wam tylko zdradzic ze dziwnie sie dziee w moim zycu teraz... az nad tym czasami nie panuje...

czuje sie jak tomba na zjezdzie i pomimo slalomu wiem ze mam to przejechac jak najszybciej i skonczyc na mecie...

Anonimowy pisze...

ja od czasu przeczytania o blogu na http://www.pstro.com/?p=129#more-129 jestem 3x dziennie i nabijam liczniczek!