czwartek, listopada 08, 2007

29 LAT 29 LAT 29 LAT O NIE... O TAK



no i stalo sie..........





mam 29 lat.... i co teraz.... co dalej.... ? Co sie stanie.....? Co sie juz stalo .... ? Moj wojek, znaczy kuzyn ale wlasnie byl taki stary ze az wojek... niewazne... pamietam bylem na jego slubie.... i weselu. i oczywiscie jako jedynak gumowe ucho chodzilem od stolu do stolu i podsluchiwalem rozmowy tak jak dzieci potrafia to robic najlepiej.. w styluach to dziecko i tak nic nie kuma.... i pamietam ze obgadywali tego wojka ze to ostatni dzwonek dla neigo byl by sie hajtnac... ze to juz po 30 nie ma szns taki gosc i staje sie kawalerem... tez pamietam jako dziecko z kim kojazyli mi sie kawalerowie... z goscmi jtorzy nie prali sfeterkow i zawsze od nich walilo potem i mieli przetluszczone wlosy chodz z drogiej strony oni najbardziej byli otwarci i mieli wszystko .. gdzies.... he he

a ja mam 29 lat.... i sfeterek powoli zaczyna suchnac.... ale ja nie mam pralki... wiec juz sam nie wiem



:)

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wszystkiego Najlepszego!!
Czego można Tobie więcej Życzyć? Chyba jedynie zdrowia by zawsze było, a resztę Sam zdobędziesz tak jak to do tej pory robiłeś...

aż kiedyś ktoś będzie pisał takiego samego bloga jak Ty dzisiaj.. że właśnie spełnia swoje marzenia i ma nadzieję zostać takim świetnym reżyserem, ja Ten, wiecie... znany Axionowicz ;)

Anonimowy pisze...

aksymowicz :) stary wszystkiego najlepszego . szycie zaczyna sie po 30

Anonimowy pisze...

wszystkiego urodzinowego! :*
:D

Anonimowy pisze...

wszystkiego najlepszego:)!!!

Chris pisze...

wszystkiej naj...najsiejszego :)

Unknown pisze...

Lomatko, to tyle co ja za tydzień! Łotnau? :)
Będzie dopsz. Jak nie, to idziem dziergać!

Anonimowy pisze...

spelnienia marzen.



chcialabym osobiscie zlozyc zyczenia, ale nie mialam okazji...w szkole siedzialam i uczyc sie tylko musialam.

pozdrawiam bardzo i do zobaczenia!

Malwina Agata

martix pisze...

no wszystkiego najlepszego kondzio :)
do prezentu dolaczam talon na 1000 prań zeby sweterek nie zaczal cuhcnac ;)
jeszcze masz 2 z przodu dopiero za rok zmiana kodu wiec sie na razie nie ma czym przejmowac..
buzka

Anonimowy pisze...

Wszystkiego pieknego urodzinowego!
Wszystko bedzie dobrze, naprawde ;)
Na pocieszenie Ci powiem ze ja dzisiaj koncze 32!

Anonimowy pisze...

kurcze mam dzien spoznienia i moze bede mało oryginalna ale co tam:

Wszystkiego najlepszego spełnienia wszystkich marzeń (zawsze sie jakies znajdą, taka natura człowieka zawsze chce wiecej niz juz ma)
no i zycze ci jeszcze aby nigdy nie spowszedniała ci twoja praca zebys zawsze cieszył sie tym co robisz bez wzgledu na to co inni o tym mowia i mysla

a i gdybym byla w warszawie to bym ci zaspiewala, tak ze cale miasto by slyszalo, a tak tylko napisze
Sto lat Sto lat ...albo jeszcze dlużej:P


składajaca życzenia ze szczerego serca
Kamyczek:)

Lady Stereo pisze...

Na zdrowie Utalentowany Panie A.! :) - przesyła Jej Wysokosc Agata.

Anonimowy pisze...

Kondzio z lekkim opóźnieniem ,ale co tam...Wielkie puchate NAJ NAJ NAJ...bardzo jestem z Ciebie dumna i jesli mam Ci czegos zyczyc to tylko dalszej takiej wiary w siebie...jesionowa teskni...

aksinowicz pisze...

Dziekuje wszystkim za super zyczenia... Ten swiat wirtualny jest jeszcze przeze mnie troche nie doceniony, bo nie wiem ile tak naprawde ludzi czyta tego bloga. Ale z pewnoscia mam w nim pewna grupe przyjaciol i tych ktorych nigdy nie widzialem na oczy

bardzo dziekuje

Konrad

Anonimowy pisze...

Byc moze, ze juz pózno, ale mi sie wydaje, ze nigdy nia pózno za to:
Wszystkiego Najlepszego Kondzio.
No i ze nigdy nie zabrakło twój TALENT
Pozdrowenia i Powodzenia