niedziela, października 15, 2006



Marta w swojej najlepsze formie.... gotowa na tance



Impreza zaczela sie jak w polsacie czyli z partyzantki



Zbyszko oczywiscie w exstra formie... Dziekuje bardzo za dodatkowe foty mam nadzieje ze teraz wygladasz jak zbyszko a nie jak zbyszek :)



Marta... z ...kims kogo nie znam.. nikt mnie nie przedstawil... no z pewnoscia z chlopcem... mezczyzna... kolega...



Jasiu pieknei folgowal... Radzio podchodzi do mnie i mowi... Zobacz... konrad on nic nie robi prawei wogle nie tanczy a popatrz na nia.. i rzeczywiscie... jak na orbicie ta dziewczyna kolezanka kobieta otancowywala naszego Jasia ze wszystkich stron



Tu fajne zdazenie ktorego bylem swiadkiem... Wygladalo to tak ze blondyna calowala sie z ta czarna.. ale tak normalnie wiecie jak.. no z jezyczkiem... no.... oczywiscie kiedy to zobaczylem postanowilem zrobic jakies super foty.. ale za nim wziolem aparat to ten koles... prtawdopodobnie chlopak tej dziewczyny brunetki przerwal im to i normalnie odepchnol wrecz blondyne... total... a ona nie widzialaa co poweidziec.. wygladalo to tak jak to by bylo jej pierwsze przezycie tego typu... a chlopak teraz bedzie jej to wypominal przez cale zycie... dopuki mu nie powie zeby sie jebal i wroci do niej znajdzie ja i ... aaa.... ale jak powiada LENNY BRUCE.... i warto to zapamietac.. WSZYSTKIE KOBIETY TO DAIS... czyli Lesby :) hi hi to nie ja to powiedzialem tylko Lenny wiec wszystkie obuzone dziewczyny kieruje pod adres filmu z dastinem Hofmanem..LENNY boba fosse... mniam

Brak komentarzy: