środa, grudnia 27, 2006



A to juz moje ulubione... dziewczyny... Szczegolnie ta po prawej cicia Pat, ktorej sie spodobalem bo pytala sie czy mam starszego duzo od siebie brata... :) lubie rozmawiac ze starszymi ludzimi no potafie od nich wyciagnac wszystko... o sexe tez sie super z nimi gada.. zero tabu.. trzeba wlasciwie podejsc... nie mowie ze od tylu... tak w przenosni..porozmawiac wlasciwie



Kolejna super rewalizacja w lotki.. huraaaaa kuraaaa huraaaaaaaa:)
hi hi hi merry X mess how r u... do you like australia.... mniam mniam dobry ten kogut.. znaczy indyk.... i jeszcze deser... naprawde... jeszcze deser... i jeszcze jedna kolacja... no nie wierze a ja myslec ze PolakY wpierdalaja na swieta... ja ja



Choinka numer dwa.... cieszmy sie kochac ludzi bo tak duzo potrafia nam dac... .ciocia pat dostala kubek na herbate... to dokladnie to co ja dostalem pare lat wczesniej od mamy jarroda... i tak samo jak ja cicia pat nie byla zadowolona do konca ale grala do konca ze to najlepszy prezent jaki mozna dostac na wigilieee. .. yeah




Nie lubie inndyka... no nie lubie..... i juz... to taka szynka tylko ze indyk... i jesz to na talezu tniesz nozem.... takie cieniutkei to to i smakuje.. przesolone... nie nie nie nie nie nie nie nie nie nie nie



A jak nie mozesz przyjechac wysylasz kartke w postaci zdjecia rodzinnego... fajna rodzinka co ? ale szczesciarz z tego pana... great :)

Brak komentarzy: