niedziela, czerwca 11, 2006


Plan zdjeciowy FILM WEBU przesowa sie o tydzien. Ludzie wyjezdzaja na dlugi weekend i w samej rzeczy nie mozemy tego bez nich zrobic. Jednak po trzech dniach poszukiwan grobu w koncu znalezlismy ten, ktory bedzie odpowiadal projektowi. Speclalnie wybralem wlasnie cos takiego, by potencjalny widz niei wiedzial na poczatku, ze to jest grob. Byc moze to maly palac lub inna budowla. dopiero kiedy zobaczy go z innymi grobami, znanymi nam juz wygladem: Krzyze, aniloki, itd dopiero wtedy zrozumie o co naprawde chodzi. Jestem tu z cala ekipa WOJTKIEM I scenografem ROBERTEM.


Dopadla mnie alergia. Nie moge sie cieszyc sloncem czerwcowym i tylko przelykam sline, ktora zatrzymuje sie na moim podniebieniu, by draznic wszystko co go otacza. Wziolem tym razem LORATADYNE bo ZYRTEK zabieral mi duzo energii. Ale i tak te wszystkie leki to wielka sciema. Jak wam niewstyd farmaceltanci, byscie wmawiali mi, ze mala pastyleczka moze uchronic mnie od tego wiecznego kichania swedzenia i niedozytu............ nosa

Brak komentarzy: