niedziela, października 25, 2009



Mam tutaj pytanie...


Komentator podchodzi do dlugonogiej hostessy wyposazonej w sexualna sukienke w stylu rznij mnie teraz... usmiechnela sie tylko

Kto dzisiaj wygra?

Hostessa w mgnieniu oka przestraszyla sie jak by dostala pytanie zycia a przeciez oglada ja cala Polska na polsacie.

Mysle...

zaczela wymawiac pierwsze sylaby

Mysle.... ze wygra Adamek...

albo Golota


Dziekuje pani bardzo za odpowiedz...

Tak wlasnie czuje sie po tej wczorajszej walce wszechczasow.. .Walce 100 lecie polskeigo Boxu...



Ze nikt nie wygral.... i wszyscy przegrali....



Mysle o swoim narodzie w takich sytuacjach.. kiedy spiewaja hymn... kiedy wyglupiaja sie machajac w strone reporterow telewizji na zywo.. By pokazac sie w telewizji..

Kiedy Ibisz udaje komentatora boxerskiego, a na dwojce w jakiejs spelunie uzadzana jest miss polonia a miss polonie .. to juz nie wiem z kad sa wybierane.. i kto im dal ta wiare w to ze sa Polskimi biuty...

Tych mezczyzn o lysych glowach i skorze katanie , ktorzy wyjmuja swoje telefony komprkowe by nagrac wejscie jednego i drugiego Polaka... I kiedy polala sie krew... i kazdy mial w koncu ulge tej calej nagromadzonej w nas energii by sie napierdalac

Bo napierdalalismy sie cale wieki.. ponoc z niemcami ruskami niemcami ruskami niemcami ruskami szwedami ruskami niemcami krzyzakami turkami ... a teraz napierdalamy sie sami ze soba... :)

a ja na to patrze i mam ochote wyslac smsa... bravo Nina :) znowu Ci sie udalo mnie podkusic...

Brak komentarzy: