czwartek, września 25, 2008

WE MEET AGAIN

PRZYCISNIJCIE TA PIOSENKE I CZYTAJCIE DALEJ TO WAM POMOZE PRZEJSC TEN WPIS TO Z PEWNOSCIA :)




No i mialem spotkanie i glowny szef wszystkich szefow powiedzial

MR KONRAD nie chce robic tego filmu po rumunsku. Chce go zrobic po polsku i rumunsku czy da sie to zrobic panie Konrad?


Mysle



mysle


m...
.... y
....sle

przelykam sline. Podwyzszona praca serca. Cebulki wlosow przekazuja informacje do DNA by przekazaly im wiecej barwnika bo wlosy zaczynaja siwiec z sekundy na sekunde...

cewka moczowa daje do zrozumienia ze trzeba oproznic mocz, Wystepuja wstepne odruchy wymiotne, wczesne mdlosci, Zrenice oczu zwezaja sie a skora moja staje sie biala... krwinki przstaja krazyc... serce zwalnia tempo...


TAK

DA SIE :) odpowiedzialem jak przy tablicy

I tak tu siedze w czwartek myslac kogo moge miec a kogo nie przepisujac JUZ SAM scenariusz tym razem na POlski z uwzglednieniem ze polowa ludzi ma byc aktorami z rumuni...

WIec ROBIMY POLSKE W BUKARESZCIE
Robert Juz sie cieszy i Wojtek tez
Udalo mi sie przeforsowac MALVINE OD KOSTIUMOW hurrra... mamy ja juz :)

Film bedzie po polsku z polskimi aktorami. Nie moge powiedziec kto jeszcze, moge was uspokoic ze polowe juz mam zabukowanych z paroma niespodziankami jesli sie uda.

Pisze scenariusz po polsku z wlasnym slangiem z nowymi polskimi pomyslami. Zaczynamy zdjecia za 13 pazdziernika

dokladnie tego dnia co wtedy kiedy zaczynalismy ZMIANE

i co wy na to ?

bo ja sie ciesze jak dziecko, moze juz zwariowalem ?






wieidzieli o tym od poczatku chcieli tylko sprobowac jak by to wygladalo po rumunsku ale okazalo sie ze nie wyglada wiec FILM NASZA JEST NASZ

MATKA CHRZESTNA

5 komentarzy:

Violet pisze...

powodzenia Konradku.

Anonimowy pisze...

Super wiadomość. Cieszę, się że cały Wasz DreamTeam będzie pracował, przygladając się zdjęciom ze Zmiany... strojom oraz detalom dopracowanym perfekcyjnie przez Malvine jestem pewna, że wprowadzi Ona nową jakość do Waszego filmu ;)

p.s.
Wielbiciele jej stylizacji, czekają na jej pierwsze kolekcje ;)

Anonimowy pisze...

jesuz,
kurde
JAK SIĘ CIESZĘ :)
normalnie nei śpie od wczoraj kondzik.
dawaj mi scenario na maila,
to zaczne obmmyślowiwywać koncepcje.
dziękuje "takiej jednej" za ciepłe słowa.
postaram się nie zawieźć ;)

Anonimowy pisze...

hej Malvina,
mówię, tylko szczerze to co myślę :) Zresztą na planie, gdy kręciliście w supermarkecie miałam okazję zamienić z Tobą kilka słów i pamiętam, że wspominałaś o przyszłych kolekcjach ;p

p.s.
Twój czerwony płaszczyk był genialny, do tej pory wspominam go z zazdrością ;p

Pozdrawiam,
Weronika

Anonimowy pisze...

piszesz,że oni wiedzieli od początku
a ja to czułem od dłuższego czasu.
Powodzenia i pozdrowienia dla Ciebie
i Wojtka.
Starszy farmer z Bariloce.