czwartek, września 18, 2008

POZBAWIENIE WOLNOSCI



To czego sie dzisiaj z pewnoscia nauczylem po tym 12 godzinnym dniu na lokacjach to fakt: ZE KAZDY FILM JEST MARATONEM

Myslalem ze tak jak ZMIANA byla MARATONEM lub MECZEM BOXERSKIm tak teraz kiedy juz wiem jak to robic bedzie zupelnei inaczej , bedzie latwiej, bedzie szybciej.

Okazuje sie ze bedzie tak samo. Tak samo jestem zmeczony taki sam to bedzie wyczerpujacy MECZ tylko przeciwnik inny z pewnoscia grozniejszy bo chcemy wiecej i mamy mniej rund by go zwalczyc. Wiec leze teraz tak samo nieprzytomny jak lezalem przy zmianie. Wlasnie wrocilem z 5 pierwszych lokacji

Bylem dzis w prawdziwym Wiezieniu gdzies poltora godziny od Bukaresztu. Widzialem prawdziwych wiezniow ich swiat ich cele i musze przyznac ze mocno to rpzezylem.

Szybko zorientowalem sie, ze to bardzo ciezkie miejsce dla psychiki. Byl moment kiedy chcialo mi sie wymiotowac. O dziwo zrobilo mi sie nie dobrze, kiedy zaczolem intensywnie myslec jak bym sie czul w takim miejscu. Przyszly bardzo przykre wizje do mojej glowy ktore wywolaly efekt ze naprawde mdlilo mnie tam.

Straznik pokazywal nam cele. Wystarczylo odchylic okienko i widzialo sie ludzi siedzacych w celach. Prawdziwych przestepcow ktorzy byli jak najbardziej normalni. Ale kiedy na gorze widzialem blok dla dozywotnich i patrzylem im prosto w oczy a oni na mnie. Bylo cos dziwnego czego nie potrafie opisac. Maja tam miejsca specjalne mini cele w ktorych siedza ludzie i moga podgladac wiezniow w celach i ci ludzie... w wiezieniu nie jest cicho caly czas krzycza wymieniaja pomiedzy klatkami informacje krzycza przz siciany... mroczne korytarz z kilunastoma celami i zawsze pomiedzy jednym a drugim a trzecim a czwartym a piateym segmentem czekasz az otworza te pieprzone drzwi... totalna klaustrofobia

potem poslzismy do Banku.. mamy piekny bank ktory jest nie czynny wyglada jak z amerykanskiego filmu i bedziemy mogli tam zrobic co tylko chcemy to bardzo piekne miejsce... tak samo jak na zewnatrz. W tym filmie pokazemy wiecej swiata niz w ZMIANIE bo w zmianie swiat byl ograniczony przez miejsca tutaj mozna je zmienic i przetworzyc na miejsca ktore isnieja

za 20 minut ide na kolejna dokumentacje nocna do kolejnych scen.. Jest ciezko ale ja juz nei nazekam juz tylko robie :)

Brak komentarzy: