poniedziałek, czerwca 02, 2008

XXX FOSY czyli 30 lat minelo jak jeden dzien

Oh co to byl za dzien...

FOSA to klub filmowy ktory dal mi bardzo wiele w tych czasach mojego filmowego szalenstwa kiedy tylko ja wierzylem w siebie i nikt inny... To ten okres kiedy nawet sam w siebie nie wierzysz i czasem dostajesz oskara a innym razem plakac sie chce widzac ta gore lodowa.. a tak bardzo chcialem robic te filmy.. i FOSA mi w tym pomogla

Wlasnie obchodzili 30 lecie istnienia. Byli goscie pan Jacek i mlodzi fosowicze.... To wlasnie z nich bylem najbardziej zadowolony. Znowu widze ludzi ktorzy maja zajawke na film a my.. mowie o ludziach ktorym udalo sie przebic przez pierwsza gore lodowa.. .mysle ze pomagamy im w wierze ze oni moga byc nastepni.. I maja racje bo moga byc nastepni teraz tylko musza trzymac zajawke

ja trzymam swoja :)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

lecimy...