niedziela, stycznia 06, 2008

RADIOHEAD - IN RAINBOWS



Inspiracja. Spokoj i dokladnie tak jak sie teraz czuje to nowa plyta RADIOHEAD. Oni generalnie opanowali mnie w najdziwniejszym miejscu gdzies tam w pustym pokoju w Sydney w Australii... gdzie czulem jak zycie przechodzi mi pomiedzy palcami, czulem uplyw czasu, klepsydre przesypujacego sie piasku ktory sie kiedys skonczy. I wlasnie wtedy muzyka Radiohead swoim monotonnym brzmieniem a jednoczesnie optymistycznym wyznaniem ze nie jestem w tej pustce sam wkrecila mnie w ich wszystkie produkcje i lubie czasami zagladac do tych stanow swiadomosci... Przyznaje bardzo mnie nakrecaja. wtede wlasnie pisze historie... zapisuje notuje...

teraz piosenka house of cards i jej slowa




House Of Cards


I don't wanna be your friend
I just wanna be your lover
No matter how it ends
No matter how it starts

Forget about your house of cards
And I'll do mine
Forget about your house of cards
And I'll do mine

Fall off the table,
And get swept under
Denial, denial

The infrastructure will collapse
From carpet spikes
Throw your keys in the bowl
Kiss your husband 'good night'

Forget about your house of cards
And I'll do mine
Forget about your house of cards
And I'll do mine

Fall off the table,
And get swept under

Denial, denial
Denial, denial

Your ears are burning
Denial, denial
Your ears should be burning
Denial, denial

Chlopaki osiagneli to czego kazdy z artystow marzy. osigneli nisze z ktorej moga sie utrzymac by zyc a przy okazji odzwierciedlaja nasze czasy poprzez muzyke. Myslicie ze nie chcialbym tak w filmie... oczywiscie ze chce a by to zrobic trzeba znalesc nisze... ludzi ktorzy potrzebuja tych przekazow by funcjonowac ale to wlasnie jeden z tych dlugich planow i niebezpiecznych bo zeby osiagnac nisze trzeba byc bezwzglednie szczerym dla odbiorcy... a czy to sie mi uda nie wiem, boje sie nawet pomyslec co by sie stalo gdybym w koncu puscil to co siedzi mi w glowie... az sie boje

tu jest program nagrany przez nich ostrzegam trwa godzine ale jak lubicie... to dajcie czadu bo daje rade

Brak komentarzy: