czwartek, stycznia 10, 2008

LUBIE GRAC MUZYKE



To jest moment. szybkie postanowienie zalezne od wielu czynnikow: samopoczucia, celu i kieszeni ale w moim przypadku chodzilo za mna latami, kupilem sobie pianino. Jest to elektroniczna werska tych pianin czyli ten model ktory najczesciej mozna zobaczyc w domu pogrzebowym jesli kiedys byliscie w takim, bo w polsce domy pogrzebowe jeszcze nie sa w modzie. No ale jest a ja mam jakies plany co do niego i generalnie muzycznie w tym roku 2008. Nie planowalem tego w sylwestra po prostu zbieralo sie zbieralo i peklo. Odpoczynek od muzyki mialem od 2001 roku i mojego ostatniego projektu w Sydney kiedy zalozylem zespol metalowy he he... gralem na Basie... Teraz w zwiazku z praca i ustawieniami na szachownicy zycia bylo by bledem nie wykozystac sytuacji no i mysle o nowym zespole...

To bardzo przyjemnei powracac do muzyki po takim czasie. Pianina nie mialem na stale od 10 lat... dokladnie po wyjezdzie z Polandowa do Sydney. Dzis bedzie to wszytsko podlaczone do maca jeden gdzie bede mogl konwertowac dziweiki i sample, moj dziwiekowiec Blazej juz zadbal bym mial odpowiedni sprzet do tego... Mam tez wspanialego basiste jako kompana w tym nowym projekcie i to na razie tyle. Chce bardzo wizualnie potraktowac ten projekt zespolu wiec co kolwiek urodzi sie z tego bedzie dopracowanie wizualnie... bo przecierz to moje pierwsze skrzypce... Bede uzywal muzyki by wiecej pokazac obrazem i tworzyc tym samym nowe sample na demo.

Mysle tez o wykozystaniu innych metod promocji visualnej bo to takie przyjemne ze kazdy moze twozyc i to slac dalej. wiec MYSPACE i YOUTUBE bedzie atakowany... nic wiecej nei wiem i co najbardziej w tym projekcie mi sie podoba to fakt ze nie bede robil tego na spietej dupie osiagniecia czegokolwiek tylko jako hobby i przyjemnosc radosci tworzenia dzwiekow...

no i tak to wyglada... Teraz wiesz Cezary dlaczego pytalem sie czy jeszcze grasz na tej Tubie :)

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

witam w nowym roku.
: )


malwina agata.

aksinowicz pisze...

malwinka :) witam Cie
i najlepszego w nowym roku 2008

Anonimowy pisze...

: )


najlepszego!




malwina agata.

aksinowicz pisze...

skontaktuj sie jakos ze mna moze warto pokazac Ci troche NIEOCZEKIWANEJ ZMIANY przed moim wyjazdem do Rumuni mam juz 20 minut roznych kawaleczkow dziwnosci

Anonimowy pisze...

pewnie juz za pozno....
ale dziekuje za pamiec, jak bedzie mozliwosc taka to ja bardzo chetnie
: )

nie wiem tylko jak sie skontaktowac
jak jak jak

aksinowicz pisze...

zadzwon do mojej agentki ona da ci numer

chroma 662003030

wylatuje w czwartek