wtorek, stycznia 08, 2008

MONTAZ NIEOCZEKIWANEJ ZMIANY PLCI



Powoli czuje energie do montazu tego filmu. Czas na mnie przychodzi. Powoli po miesiacu mam ochote zagladnac po raz pierwszy do wszystkich materialow. Zobacze je jutro w nocy. Blazej dzwiekowiec da mi pierwsze 4 kasety z synhronami dzwieku roboczego. I zaczynam wybierac duble. Bede je ogladal i ogladal i zapisywal gdzies w notesie. Zaowazylem ze od jakiegos czasu stalem sie bardziej nerwowy. Porywczy i nie przywidywalny. Nie lubie stanu kiedy nie moge zapanowac nad soba a teraz czesto mi sie to zdaza. Mam tez powracajace dejavu i dziwne sny... Np: wczoraj mialem sen w ktorym wstalem i przesta`wilem swoj tapczan pod okno. Kiedy sie obudzilem byl w starym miejscu wiec po wyjsciu z toalety od razu je przestawilem pod okno. potem nie moglem zasnac prawie cala noc kolejnego dnia kiedy za cholere nie moglem przyzswyczais sie do tej zmiany polozenia tapczanu. Wiec co robic, ananizowac sie :) eee tam pomyslmy o tym monazu NIeoczekiwanej Zmiany Plci... NIe moglem odpowiedziec sobie na pytanie dlaczego od jakiegos czasu ogladam nowe i tylko nowe filmy. Zamiast cwiczyc technike montazu na tych ulubionych. I doszdlem do wniosku ze podswiadomie dokladnie szukam tego czego potrzebuje rezyser przed montazem. Ja nei musze uczyc sie techniki bo EDITOR bedzie ja mial. Ja mam sie nauczyc opowiedzic moja historie przez montaz materialu nakreconego. To bedzie zupelnie nowe myslenie o tym filmie.. I juz wiem ze teraz montujac bede myslal o dzwieku i muzyce jak myslalem o montazu nakrecajac film jak myslalem o planie zdjeciowym piszac scenopis jak cezary myslal o niektorych ustawieniach kamery wymyslajac scenariusz do zmiany a piszac ksiazke myslal czy mogl by byc z tego scenariusz i kolko sie zamyka.

Tak bede na nowo opowiadal i odkrywal historie NIEOCZEKIWANEJ ZMIANY PLCI montujac laczac rozne kawalki filmu moze nawet nie koniecznie w kolejnosci wystepowania w scenariuszu jesli ma dac to lepszy efekt na koncu.. I mysle o muzyce.. Slucham roznej musyki .. lirycznej. powaznej rozrywkowej.. szukam srodka dla tego filmu i jego dowcipu... i taka juz moja robote teraz ...


pytacie sie czy sie boje? Czego kiedy mozna to przemontowac ile dusza czas pozwoli :)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

analizować się kondziuszka :)
ja juz też nie mogę doczekać się montażu :)
bądź pozdrowiony :)