poniedziałek, sierpnia 25, 2008

REKLAMY PRZEGLAD REKLAM

Znalazlem dzis pare naszych reklam na youtube. Te ktore krecilismy w Argentynie i Rumuni. Wsadzilem tez moja rezyserska wersje elvisa. Chce na blogu dokumentowac te rzeczy. To brzmi dla mnie jak przeszlosc bo w sumie juz pol roku minelo od argentyskich przygod. Jak ten czas leci... Bardzo duzo nauczylem sie z ich realizacji to na pewno.



To z pewnoscia moja wersja rezyserska tej reklamy :) MInutowa nie 30 sekundowa. zreszta porownajcie sobie z oryginalna.



Przede wszystkim nie jestem wielkim fanem lektora ktory czesto przeszkadza obrazowi. Z innej strony wiem ze jest to niezbedne by ludzie wiedzieli o co tak naprawde chodzi. W naszej wersji sa szoty z wilkiem psem ktore udalo mi sie nakrecic w meidzy czasie... i juz slawetny kwiatek w ktorym sie zakochalem, roslinka jak poszedlem do lasu sie odpryskac. Za 10 minut cala ekipa nagrala jego jestestwo. Bardzo lubie ta reklame zyskalem sobei przez nia paru przyjaciol. Szczegoleni Branda.. Elwisa z Us and A ktory tak zakochal sie w Polsce ze przyjezdza we wrzesniu na turne.

A to juz TYMBARKOWE SZALENSTWO :)





Ta reklama to wlasnie ta anegdota kiedy myslalem tylko o jednym. Czy osa ktora mnie ukasila zabije mnie czy nie. W miedzy czasie sprawdzalem czy wszystko zmiesci sie w 25 sekundach.



Generalnie z wszystkimi reklamami mielismy jednego przeszkadzajacego nam duszka. CZAS... TO WLASNIE ON powodowal ze to aktorzy musieli wypowiadac te kwestie w odpowiednim czasie 25 lub 23 sekund, juz nie pamietam. Poniewaz byl poczatek wytwornia tymbark przedstawia i packshoot.



Bylem pod wielkim wrazeniem jak szybko i sprawnie aktorzy sa w stanie wymowic te wszystkie informacje i zdania. Naszym zadaniem bylo krecic to na dwie kamery w jak naciekawszy wizualny sposob.



Dwie kamery byly jedyna opcja by miec dobrze wypowiedziane kweste we wlasciwym czasie i w taki sposob by montowaly sie na ruchu bez rzadnej sytuacji zgubienia kontynuacji.



Przez 5 dni w sumie nakrecilismy ich 14.. tez juz nie wiem ile dokladnie ich bylo. Ale musze przyznac ze aktorzy sprawili sie znakomicie... Trudno jest cos powtarzac z predkosci swiatla po 20 razy, wierzcie mi :)

5 komentarzy:

Agniecha pisze...

Hehe-dzięki za kompelement, bo myślę,że i mnie dotyczy. I się odwzjemniam:))-naprawdę lubię te tymbarkowe filmiki, zwłaszcza Newtona i miśka. I roślinkę w Elvisie, ale to już pisałam.

aksinowicz pisze...

Przyjemnosc po mojej stronie :)

Anonimowy pisze...

Ten elvis Twój!!!!! Nie wiedziałem!!!!! Respect za ten klip, zajebisty :D Ale Tymbarki jak dla mnie słabe, po autorze filmwebu i babć (i Elvisa) spodziewałbym się czegoś lepszego. Pozdro:)

aksinowicz pisze...

BABCIE TRAMWAJ FILMWEB to reklamy napisane przeze mnie. Bez udzialu agencji. To praca strict klient - rezyser. TYMBARKI to praca agencyna gdzie creatywni i copyright ma piecze nad castingiem i kazdym najdrobniejszym slowem ktorego nie da sie zmienic.

Tak to juz jest w swiecie reklamy.

Jesli chodzi o Elvisa dopiero piosenka Love me Tender nabrala tej magi ktorej potrzebowalem w tej reklamie. A wierz mi ze szukalem muzyki do tej wersji rezyserskiej bardzo dlugo. Okazuje sie ze najprostrze pomysly sa najlepsze :) kiedy ja to kurcze zapamietam :)

Pozdrawiam MIRON i dziekuje

Anonimowy pisze...

Reklama super, ale z tą muzyką jak dla mnie zbyt monotonna.

Roślinka super, właśnie też zwróciłam uwage :) W wersji 30 jej nie ma czy coś przeoczyłam? :/