wtorek, sierpnia 05, 2008

GOD OF WAR



Zaczne od tego ze gram w niesamowita gre
GOD OF WAR
jest to jakis total
gosc z dwoma mmieczami
napierdala smoki i spartan
naprawde trzeba znac mnustwo
technik walk
kombinacji tych osmiu przyciskow na konsoli
by pokonac wroga
Oczywiscie po kazdej planszy
powoli uczysz sie jak postepowac
w tajemnicy tego co potrafi postac
grafika rewelacyjna
i co smieszne
czasami musisz sie kochac z kobietami tam by miec
wiecej sily
hm....
i naprawde chyba jedna z ciekawszysch gier
w ktore tu gralem

jesli chodzi o pierwszy dzien w pracy

to jestem w szoku

zmecozny ale w szoku

Mialem prawdziwe spotkanie
w naszym biurze wynajetym do filmu
gdzie wszyscy z produkcji siedza
z laptopami zapisuja pytaja
a ja walcze jak ten
wojownik z GOD OF WARS

budzet filmu bedzie troche wiekrzy
od ZMIANY
jednak trzeba bedzie
zrobic pare ciec
jak zwykle

Wciaz mamy dwie kamery
a ja nie dam sobie tego wyrwac
bo wiem jak mozna pracowac
z dwoma kamerami
dzieki reklama TYMBARKU

dlatego nie 36 dni
a 30 i juz wiem ze bedzie walka
dlatego od razu powiedzialem
ze owszem 30 dni
ale za to nie 6 dniw tygodniu
tylko 5 dni
co daje nam dodatkowy tydzien
a dla produkcji dwa dni na odpoczynek
obliczaja i mowia ze nei da sie
to ja dalej
sprobujcie
i bede mial co dwa tygodnie
5 dni a co dwa tygodnie
6 dni
z tym ze 6 dnien bedzie
mial tylko polowe godzin
i w calym przekroju zdjec
runing lunch
czyli nie ma godzinnej przerwy
w 12 godzinach
ci co jedza pracuja
jak koncza ida do pracy
tak tu sie pracuje nie ma uni
a mi to odpowiada
bo bedzie caly czas
cos sie dzialo

ponadto chce 12 godzin
i nie minuty krucej
zwazywszy ze okazuje sie
ze z 30 dni
21 mamy w nocy
i ponad polowe zdjec w plenerze


to niesamowite ale drogi film
czlowiek juz wie tak duzo

wierzcie mi ale w tym tygodniu podejmowane
sa najwazniejsze decyzje produkcyjne
i te godziny w jedna i droga
to bardzo wazne targowanie sie

a wszystko jest zapisywane
i zatwierdzane ze juz nei ma
powrotu

ponadto jesli czuje ze jaka kolwiek
scena nie ma sensu
moge ja
wyciac
bez krecenia jej
by zaoszczedzic straconych dni na to
czego i tak nei bedzie w filmie

i co najwazniejsze od
pojutrza
mam spotkania
budzetowe

takm mam wzglad do budzetu bym mogl poweidziec
na co mozna zaoszczedzic na co nie

to bedzie pierwszy raz kiedy mam
wzglad i jakie kolwiek zdanie
na to jak zagospodarowac tymi pieniedzmi

wiecej nie moge mowic bo wiem ze ktos tlumaczy
tego bloga na rumunski, ktorych to tlumaczy
pozdrawiam :)

ale powiedzialm im o blogu
ze chce pisac tu pamietnik
by ludzi mogli sie czegos nauczyc
sa z tym w porzadku bo niezaszkodzi to
temu filmowi.

Jutro przyjezdza wojtek operator

caly film ma byc jedna piekna reklama

producnet mi poweidzial

Po prostu zrob to jak czujesz.

w przeciwienstwie do ZMIANY
NASA bedzie cala storybordowana
od poniedzialku przychodzi codziennie storybordzista
i bede pokazywal mu ujecia
beda zwolnienia i duzo muzyki.


ale to wszytsko zmieni sie
tysiac razy


ponadto czekam z
niecierpliwoscia na muzyke
MARCINA MIROWSKIEGO
do ZMIANY
juz nei moge sie doczekac
20 sierpnia ma skonczyc
wiec do konca sierpnia
powinienem to zobaczyc
a potem MIXING SOUND

pojutrze robie pierwsze teasery i trailer
do ZMIANY ktory ma poleciec w kinach



wiec czuje sie jak wojownik i wiem ze ten pierwszy tydzien bedzie bardzo wazny dla kolejncyh tygodni pracy. Bede staral sie w ramach mozliwosci pisac ale juz wiem ze nawet w pre produkcji nie bedzie czasu wiec moze czasem bede milczal
ale postaram sie pisac ile moge i o czym moge by nie miec klopotow...

niestety nie bedzie tak dluzo zdjec bo ja nie mam aparatu bo wpadl mi do piwa a taki mam dziwny apartament
he he
no skzoda

co do tla strony sorry ale nie zmienie go :( ani czcionki wiem ze jest pomaranczowy moment na ekranie
gdzie wszystko sie czyta i wiem ze sie da
a tyle mnei zdrowia kosztowalo by go w koncu dac
ze nawet nie chce o tym pisac
przepraszam moich blogowiczow
ale to moj blog tez :)

5 komentarzy:

m. pisze...

jak dalej bedzie tak fascynujaco to juz niech to tlo bedzie, fakt, blog jest Twoj, racja ze nie fair sie wtracac i mowic ze cos nie halo ;)


no, to buenos trzyma kciuki za nowy largometraje!!!!!!


usciski

---- pisze...

Juz sie nie moge doczekac, kiedy zobacze teaser i trailer do "Zmiany"! (mam nadzieje, ze znajdzie sie tam kilka ujec z Mjr Jedrusiem ;) hihi )

Przepraszam, ze to tlo przyspozylo ci tylu problemow ze zdrowiem hihi ;) Ale chociaz nie przyspozylo cie to o "zawal", jak ja to mam czasami hahaha

Anonimowy pisze...

Kurcze ale fakt faktem to ja też nie mogę tego tła...

Anonimowy pisze...

God of war - zajebista gra, grałem w jedynke i potem dwójke - jak się już przykleiłem do telewizora, nie mogłem sie odkleic

aksinowicz pisze...

nie moge przesc pewnej planszy.... jest atki moment ze jest swiat z lancuchami... i trzeba skoczyn na takie dwie kopuly ktore sa na nich umocowane

powiem wprost

z chuja nei moge przeskaczyc z jednego na drugi

:)