piątek, sierpnia 22, 2008

ALEX DZIS MA URODZINY



22 sierpnia 1951 roku moj starszy urodzil sie... zostal wydany na swiat .. he he 57 dlugich lub krotkich lat temu. Co to jest 57 lat tego nie wiem ale mysle ze warto dac maly tribut dla mojego rodziciela...



Przede wszystkim o dziwo co roku mam dylemat kiedy sie tak naprawde urodzil czy 21 czy 22 sierpnia.. zawsze na pograniczu znaku LWA ale przecierz 21 koncza sie znaki a zaczynaja nastepne i wlasnie ten argument zawsze stawia mnie pod znakiem zapytania pared ni przed jego urodzinami... zazwyczaj dzwonie do neigo pare dni wczesniej i tak na marginesie pytam sie kiedy sie urodzil i on spokojnei mi odpowiada ze 22 a potem za rok zowu mam dyleman i dzwonie do mamy.... lub do neigo dzien wczesniej bo i tak bez konca



Ostatnio opowiedzial mi pewna anegdote ze swoim Ojcem, ze kiedys przeprowadzal swoje rzeczy do nowego mieszkania to byl moze 1994 rok byl juz po 40 tce i poganial swojego ojca by szybciej przeniesli te rzeczy. a ojciec mu na to
- alek jak juz nie mam tych lat co ty... i wtedy pierwszy raz zrozumial ze tym Ojcem ktorego znal juz nie jest, ze jest to starszy czlowiek juz. Ze powoli trzeba go przyjmowac na innych zasadach. dziadek mial prawdopodobnie ponad 70 lat.



Ale sam alek nauczyl sie zyc. Widze to i obserwuje. wiecej podrozuje stara se zwiedzac. Bardzo przyjmuje swiat jak by ta pogon za praca juz troche minela. Nie wiem czy ja choc w procencie przyjmuje swiat tak jak on. Ogladajac zachody.. przypatrujac sie ptakom kwiatom roslinom. Mysle ze trzeba sie z tym urodzic. Niektorzy maja tego wiecej niktorzy mniej.. nie wiem



wlasnie teraz przbywa z moja mama i jej chlopakiem i swoja dziewcyzna na wycieczce gdzies znowu gdzies z miejsc o ktorych nie mam zielonego pojecia a ja moge mu tylko zyczyc...

wiecej ... i szerzej... :)





A to juz kolejny filmik z glogowskiej tym razem Przemcio i Macko ja za kamera... LEGO magiczne kawalki plastiku.

3 komentarze:

Aneta Majewska SHOW pisze...

Na miejscu pana Kjeld Kirk Kristiansena, zapłaciłabym dużą sumę pieniędzy za ta reklamę!Zdumiewające... Dzieci są niesamowite. Szkoda, że to się kiedyś jakoś kończy, albo ugłaskuje, wypacza.

Wszystkiego najlepszego dla Taty.

aksinowicz pisze...

te dzieci to 30 latki a wszystko dzialo sie u mnei w pokoju w 1991 roku :)

m. pisze...

hej, wszystkiego naj dla Twojego Taty!!

mialam okazje wspolpracowac z nim jak realizowalismy kiedys mala reklame dla City Self Storage

superenergetyczna i fajna osoba