sobota, maja 10, 2008

ZDJECIA INTERNETOWEJ INSPIRACJI

POmyslalem sobei ze by trzymac spiryt w podtrzymywaniu mojego bloga wprowadzam nowy temat ktory bedzie czasem tutaj powracal a mianowicie. ZDJECIA INTERNETOWEJ INSPIRACJI... bedzie to przeglad wszystkiego co mnie na tyle zaciekawilo z netu ze londuje w moim folderze wszystko. Sa to rozne zdjecia roznych ludzi i przedmiotow...



No tak to jest kosciol zrobiony z LEGO, naprawde bardzo interesjaca konstrukcja


Uwielbiam to zdjecie. Spielberg Scorsease De Palma Lucas i Coppola przy jednym stole. Spokojnei siedza zadowolenie spelnieni bez zalu i nienawisci do kogo, choc kto ich tam naprawde wie :)


Ppatrzcie na tego goscia. To on przetrzymywal ta corke przez 24 lata w zamknieciu. Co mnie najbardziej zaskoczylo to fakt ze dwa lata temu napisalem opowiadanie pt: Kazdy ma jakies hoby przy okazji robeinia filmwebu o gosciu ktory mial hobby w piwnicy osobistego wieznienia dla swojej rodziny o ktorym nikt nie wiedzial a tu prosze co za niespodzianka. Jakze nieprzyjemna i niefortunna. Nia ma szans by zrobic z tego scenariusz bo jego histopria juz dawno jest juz kupiona przez Hollywood 


No tu pierwsza zona Spielberga.. wyglada na zolze czyz nie? No i byl rozwod i Steven by sie odczepila podarowal jej 100 milionow dolarow wow...


Ktos zrobil sobie i phona z lego.. przypatrzylem sie i juz wiem ze jestem w stanie zrobix takeigo samego wiec .. moze I phone?


Kurcze nowa paczka ktora chce sobei kupic jak bedize okazja.. BATMOBILE... moze byc super zabawa w jego konstrukcji


Paul thomas anderson.. szczaw... robi swoje booginights.. i ja tez tak chce :)



to stop klatka z pewnego you tube zestawu zdjeci bardzo podoba mi sie ta krew. Nizdzwcie sie jak kiedys w moich pracach zobaczycie cos podobnego wizualnie... lub u kogos innego kto wezmie ta inspiracje z tad wlasnie... 

no i to tyle na dzisiaj

Brak komentarzy: