niedziela, maja 04, 2008

LONDON CALLING



No i zawitalem do miasta Londyn. Przemyslaw i Violetta przywitali mnie goraco i przyjaznie




Mieszkalem na Hammersmith w dosc ladnej i zadbanej dzielnicy



Po czym zauwazylem przypadkiem te ow rowery



A tu juz u Przemyslawa w domu



I sam przemyslaw i jego przyjaciel Marcin (choc mi on kojarzyl sie z jakims rycerzem nie potrafie nawet opisac dlaczego)




A to juz rodzinka Londynska... Boze David przechodzi okres dojrzewania... mutacja glosu i te sprawy.. bardzo ciekawe widziec to na wlasne oczy... ta metamorfoze przemiany ciala i duszy :)



Siwy jeszcze nie do konca... bo 12 skonczyl wlasnie dzisiaj.. ale juz nie dlugo tez sie zmutuje (na zdjeciu DAVID mutant :)





a tu juz moi kochani kuzyni.. JACEK i BEATKA... bardzo bliscy mi .... z Jackiem ogladalismy potem film w nocy wlasnie o mutacji i metamorfozie a mianowicie film MUCHA... :)

to byl bardzo fajny wyjazd i pomimo spraw zawodowcyh i zabiegania... odpoczaolem za co dziekuje wszystkim tym ktorzy pozwolili mi na to...

1 komentarz:

www.bartmiko.com pisze...

p. Aksinowicz czy moglby pan dorzucic cos od siebie, ew rozwinac temat do tutkow przedstawianych na stronie Carlosa Beana'y:)? wydaje mi sie ze ciekawy temat
http://www.carlosbaena.com/resource/resource_tips_status.html

szukam biblioteki przedstawionej na jego stronie pozdrawiam