poniedziałek, marca 17, 2008

PRZYSPIESZENIE



Troche nie mialem czasu pisac na ramach tegoz bloga, bo dowiedzialem sie ze lece do Argentyny w czwartek a to juz za 3 dni... fuuuuck juz za 3 dni..... Napewno pytacie sie... jak to?

Tak, ze rezyseruje reklame o ktorej nie moge powiedziec nic wiecej ... ale tak reklama lece do argentyny i wroce na poczatku kwietnia. Biore ten prosty digital apara,t wiec w miare mozliwosci i czasu bede pokazywal moje relacje z tegoz jak dla mnie nowego kontynentu...

A co robie w miedzy czasie? Generalnie reklama zabiera mi polowe czasu... choc po tych 37 dniach i fabule zupelnie inaczej pracuje jako rezyser i mysle ze z pewnoscia wyglada to jeszcze bardziej profesjonalnie niz wczesniej... widze to po ludziach ... moj spokoj udziela sie innym ludzia...

Chodze na spotkania w sprawie naszego filmu... dystrybucja te sprawy... jak i drugiego filmu.. tak tak... powoli drugi film wchodzi na tapete... i coraz wiecej o nim mysle... zaczne pracowac juz bardzo ale to bardzo soon nad nim... a w miedzy czasie teraz kupilem sobie dwie paki LEGO i ukladam sluchajac kablowki i MTV TWO i rozmyslajac... o reklamach, filmach i zapisujac w glowie to co najlepsze z tych rozmyslan... to mtv two naprawde daje rade... nie wiedzialem ze muza poszla w takim kierunku mowie o tych pro punkowych angielskich klimatach... i teledyski bardzo proste.. wiekrzosc na HD... zero 35mm... tylko green box... fotoshop... i proste efekty.... dlatego wiem ze to znowu minie i nie bedzie ... ale teraz jest...

nie ma co isc za moda.. trzeba isc za sercem... tworcy idana latwizne... w tych teledyskach myslac ze to cool i fajne a trzeba glebiej i mniej z pewnoscia mniej...

wiec robiac reklame... w tej argentynie.. zrobie ja tak jak ja czuje... jak sie czuje... teraz... a po wyprawie na inny kontynent.. zaczne prace nad filmem... to zawsze daje troche do myslenia taka wyprawa...

jak widac mam chaos w tej mojej glowie... ide dalej ukladac to znowu wszystko sie pouklada...

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.

aksinowicz pisze...

tak.... gosc czyta po polsku i mowi ze mam fajnego bloga ... smartphone dobre

Anonimowy pisze...

czekamy z niecierpliwością na relacje z Ameryki Południowej, czy te czerwone linie to trasa jaką tam pokonasz? czy to tylko tak przypadkiem ;)

aksinowicz pisze...

to przypadek he he

Anonimowy pisze...

wow! Hola Argentina!
to moze cos z pilka nozna?...
mcdonald?
psssst, wiem nie mozesz powiedziec :)

JJ pisze...

Mr Ax! Jestem BACK w Polsce :)) A ciebie nie ma :((
chyba pamietasz mnie, robilismy Carrefour razem i znowu mam fajny Projekt ale ty jestes w BA.... duzy shit

Johan > johamburg@hotmail.com