piątek, marca 14, 2008

KABLOWKA SZCZESCIA



No i stalo sie... po 4 latach .... stalem sie posiadaczem tlewizora a wraz z nim 90 programami .. dziekuje

Bo to bylo tak... Mama kupila plazme ... dostalem starszy telewizor w spadku.... a przy okazji marna antene domowa w stylu dwa patyki ... No i mialem 3 programy 1 tvp 2 tvp tvn... i koniec... tylko ze jak juz ogladalem to dziadostwo to wszytsko bylo potrojne i za kazdym razem musialem gimnastykowac sie by co kolwiek osiagnac w polu widzenia.. Mysle ze nie jedna osoba ma ten problem tu w Warszawie bo tu nei ma anten zbiorczych w mieszkaniach tak jak we Wroclawiu... wiec

w Poniedzialek powaznie kopnela mnei antena.. tak juz naprawde ostro.. ze zabolalo i wkurzony zniszyczlem ja w stylu oko za oko bol za bol... na drogi dzien zamowilem kablowke i .. no i mam :)

Dziwna ta telewizja ale nie przeszkadza tak jak mozna by bylo o tym mowic... Te kanaly filmowe sa bogate i mozna cos zobaczyc naprawde interesujacego... wczoraj Tragedia Mackbeta polanskiego... super... ponad to jest taki kanal teras MTV2 same alternatywne zespoly cos jak bym ogladal mtv w latach 90 tych ... super... moze grac a ja robei swoje... canal plus i moje ulubione simpsony i ... box na zywo... w canal plus sport...

no i tak chcialem sie podzielic tym fenomenem.... czy na pewno porzeracz czasu... jeszcze nie wiem ale z pewnoscia.. juz po wczorajszym dniu pierwszego dnia... daje mi to wiecej energi do tworzenia i nowych wen tworczych niz wczesniej w koncu cos widze i to odbieram wiec przetwarzam na swoje mysle i robei swoje..

telewizja to kawa na lawe w porownaniu do internetu gdzie jednak tam trzeba szperac i szukac

a jak mozna szukac czegos o czym sie nawet nie wie... ? w telewizji... cos sie pojawia zaciekawia Cie lub nie... to juz nei jest glupi slogan w stylu

DODA UMIERA... kiedy wchodzisz na linka okazuje sie

DODA UMIERA w oczach Radka :)

jest cos ciekawego lub nie... film cie zaciekawia lub nie...

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

kondziolino kochany, cale ursy na antenach zbiorczych, jeno trzeba sie bujnac do administracji. ale tez wolalabym kablowke ;)

aksinowicz pisze...

kablowka nie gryzie... mam i nic nei zmienilo sie w moim zyciu oprocz tego ze mam kablowke. Wciaz ogladam filmy na projektorze itd...