czwartek, marca 06, 2008

CZARNA DZIURA W MOJEJ GLOWIE



Obejrzalem w tym roku wszystkie filmy nominowane za najlepsze w tym roku i to w kinie... i to tyle o czym moge wam napisac. Po za tym wstaje by wstanac by powiedziec sobie... dobra obiecuje sobie ze porzadek zrobie jutro w sumei nic nie mam zaplanowane... potem sie budze jutro i mowie... no tak powinienem zrobic porzadek ale po co skoro i tak mam wladze by zrobic go kolejnego dnia... i tak mija tydzien...

Od filmu odpoczywam ile sie da. Nie widzialem go juz dwa tygodnie i dzij kiedy Wojtek pokazal mi jakis fragment bylo to takie... wow ktos zrobil film normalny film taki z dialogami i wogole zjdecia super... nie ma tam rzadnej sciemy po prostu film... to taka moja mala obiektywnosc sie wlaczyla po dwoch tygodniach.. ze naprawde jest tam jakis film...

osobiscie czekam na kolejna dawke energii na ten film a potrzebuje jej bo przede mna jeszcze trzy powazne batalie w postaci dokretek poczatku filmu, opracowania muzycznego z kompozytorem i zabawa dzwiekiem. Jes tez confuoco... film numer dwa ktory juz siedzi mi w glowie.. i nie daje spac po nocach... faza filmu confuoco jest numer jeden... ale bardzo wazna i chyba trzymajaca mnie w dziwnym nastroju bo troche polece w tym filmie... glownei dlatego ze byc moze ze juz widze ze to bedzie inny film inny plan filmowy ja inny... inna kamera inna opowiesc... nic co mozna nawet przyrownac do ZMIANY... bedzie to kolejna przygoda tym razem w czarna dziure.. w kosmos... w nieznane galaktyki... czy jestem gotowy na nia... na ta podroz...

tak juz ja przezywam narazie jestem w hibernacji... spie pije i jem i spie... mysle... i czekam na przebudzenie...

7 komentarzy:

Pheuka pisze...

to jak, nowy film bedziecie krecic na Viperze, Red One czy na tasmie?

aksinowicz pisze...

jeszcze nie wiemy :)

Anonimowy pisze...

na emocjach

www.bartmiko.com pisze...

z serii :pytanie na śniadanie:
"Panie Axinowicz, czy mysli Pan ze w Polsce stana sie popularne [ podobnie jak coraz czestsze pisanie blogow przez agencje interaktywne, tworcow] wśród profesionalistow blogi instruktarzowo-branzowe, zwane inaczej tutorialami. nie chodzi o czysto techniczne kwestie, również merytoryczne."

glodni wiedzy mlodzi gniewni studenci;)

aksinowicz pisze...

wczesniej sie nie spotkalem z tego typu blogami ale przyznaje ze w dobie internetu bylo by wariactwem gdyby nie powstawaly owe... Mysle ze ten blog powoli staje sie czyms takim.. i jesli pomoge komukolwiek przez niego lub pomoglem bardzo mnei to ucieszy lub cieszy... sam bym chcial czytac sobei bloga Paula Thomasa Andersona lub innych wielkich... powiem tak technicznie i merytorycznie postaram sie odpowiedziec na kazde pytanie w miare moich mozliwosci i skills

www.bartmiko.com pisze...

dzieki za odpowiedz
pozwolilem sobie troche podumac na ten temat, zapraszam:)
http://mikolajczyk.blogspot.com/

www.bartmiko.com pisze...

ol btw polecam stronke http://www.fmstudio.com/category/media-artist-secrets/ staruszek dobrze gada, tak mi sie przypomnialo, kiedys przesluchalem wszystkie jego podcasty :)