czwartek, grudnia 27, 2007

TELEWIZJA EDUKACYJNA - CZLOWIEK PO SMIERCI



Swieta swieta i po.... jak zwykle i znowu teraz ten najdziwniejszy okres postoju i oczekiwania. Zawsze pomiedzy okresem po swiatecznym a przed sylwestrowy jestem w prozni. Nie mam co ze soba zrobic. Czekanie na kolejna date na wyjazd na sylwestra ojejku i znowu trzeba bedzie sie najebac. Bo przecierz wypada powitac nowy rok na najebce. Nie trzeba nawet o tym mowic. Kiedys slyszelem wywiad z Harrisonem Fordem o sylwestrze, mowie kiedyz a dokladniej w 1993 roku kiedy harrison byl dla mnei waznym idolem. Bylem rozczarowany kiedy mowil ze na sylwestra po prostu idzie spac jak by to byl jeszcze jeden dzien... i sie budzi dnia kolejnego. Ciekawe ile naprawde takich sylwestrow przezyl czy to byl to tylko jeden taki dzien lub kaprys gwiazdy odpowiadajaca na glupie pytania... Zrobili byscie to? Poszli spac w sylwestra o 11 i wstali o 9 rano tak jak keidys kiedy sie bylo dziecmi? Oszczedlzilibyscie sobie euforii imprezy i karkow strzelajacego szampana, NIe mieli byscie dola ze jestescie lub bedziecie starsi o rok i innych dziwnych lekow smutkow ze w tym roku trzudziestka ze nie placimy skladek na emeryture i ze nie mamy dzieci mezow zon lub ze mamy zony mezow dzieci i jestesmy z tego nei zadowoleni...

Mama dostala kamere od mikolaja i byla to dla mnie tez okazja by przegrac parez rzeczy ze starej kasetki i oto ja w 1991 roku bez jakiej kolwiek wiedzy o czlowieku staram sie postrdac wszelkie rozumy :) niby tak nie dawno 1991

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

hehe dobre, niezle archiwum posiadasz :)

m. pisze...

ha ha ja tez mam takie tasmy prawdy :)

od 2 roku zycia starzy nagrywali np moje histerie i fochy

z tasm wydziera dramatyczny obraz osoby, ktora jest kosmita ale musi zyc na ziemi

a oni nagrywali i nagrywali
nie zadne tam swieta i komunie
mamy w archiwum i fascynujace klotnie rodzinne i pijane spiewy dziadka
zabojstwo krolika

i jak matka mnie bije bo juz nie daje rady psychicznie, bo jak wychowac mala kosmitke???

uwielbiam te tasmy

a sylwester harrisona.. no coz, ja tak mialam ze dwa razy, w akcie buntu przeciw ogolnemu pedowi do obchodzenia tego dnia hucznie

w tym roku bede raczej hucznie ryczec bo musze wrocic na jakis czas do europy i zrobic np jakas reklame i jakis film i troche zarobic na zycie
i na powrot tutaj

czas sylwestra jest strasznie dziwny, to fakt

i to rozpamietywanie o mijajacym czasie ..
w sumie fakt, chyba wszyscy mamy tego dnia zwatpienie jakies

obys jednak bawil sie jak najlepiej
bez natrectw melancholijnych :)

pewnie nowy rok bedzie dobry i tworczy
czego Tobie i sobie zycze

mag

aksinowicz pisze...

edytuj i wkladaj te najlepsze na you tube... mysle ze te archiwa trzeba powoli edytowac... wtedy sie nauczymy czegos o wlasnym sobie i naszych czasach :)