piątek, grudnia 21, 2007

NIEOCZEKIWANE WIADOMOSCI ZMIANY PLCI



No to teraz troche wiadomosci o filmie NIEOCZEKIWANA ZMIANA PLCI. Nie pisalem rzadnych informacji o filmie z tego wzgledu, ze mam od niego jak najbardziej wakacje. Od ostatniego klapsa i zakonczenia zdjec po dzien dzisiejszy nie obejzalem rzadnego ujecia materialu zdjecia z planu lub kadrow... Zapominam o nim... ile sie da... Chce bardzo obiektywnie usiasc i zobaczyc to wszystko na nowo, ale pare newsow nie zaszkodzi dac by przygotowac sie psychicznie do montazu.



Montaz jest bardzo drobiazgowy. jest to proces ktory daje ci prawo wyboru. I w zaleznosci o dczasu mozna siedziec i siedziec nad nim miesiacami... Powoli uzgadnialem plan montazowy nie myslac o samym filmie bo to bedzie kolejny MARATON ktory dokladnie opisze tu na blogu.



Film powstaje trzy razy .... Jak sie pisze scenariusz, jak sie robi do niego zdjecia no i przy montazu. Od paru dni powoli szykuje sie na walke montazowa szczegolowo studiujac moj ulubiony film IMPERIUM KONTRATAKUJE... pod wzgledem montazowym. Oczywiscie jest mi trudno go analizowac pod wzgledem samego montazu bo tyle sie nauczylem o filmei ze wylapuje wszystie dyrektywy IRVINA KERSHNERA az czasami w szoku jestem ale montaz to montaz :)



Duzo tez dal mi do myslenia dokument LOWCY ANDROIDOW gdzie ridley mial okropny montaz i doswiadczenia z tym zwiazane, wiec postanowilem zabezpieczyc sie ile sie da przed tym co moze sie stac z moim DIRECTORS CUT tej okladki filmu.



Co sie teraz wydazy to pierwszy montaz materialow ktory nazywa sie okladka... jest to montaz nastepowanych po sobie scen ktory na koncu daje pelny metraz lub ponad pelny. PIERWSZA OKLADKA LOWCY ANDROIDOW miala 4 i pol godizny wiec juz chyba wiecie o czym tu mowie. Moja okladka moze miec nawet do 2. 5 godzin po to by pozniej sccinac wszystkie niepotrzebne rzeczy.



I tak 10 stycznia wyjezdzam do Rumuni by przez miesiac pracowac nad pierwsza wersja filmu. Dlaczego rumunia? Dlugo by tlumaczyc ale z racji 3 projektu fabularnego ktory ma sie odbyc w rumuni chce byc na miejscu bym mogl pracowac nad montazem nad pozostalymi filmami ktore sa przygotowywane przez Moustachy.




Bede mial tam swoj maly apartament, ktory miesci sie na terenie wytworni a tam rownierz duzo produkcji hollywodzkich ktore z przyjemnoscia bede ogladac i przypatrywac sie . Poznawac ludzi filmu i oceniac te ich 12 godzin pracy w stosunku do scenariusza i planu powstawania tam filmow.



Bede mial tam angielskiego montazyste i AVID a teraz najciekawsze



Ja generalnie jak juz wspominalem wczesniej wogole odciolem sie od materialow i nie ogladam niczego. Przyznaje sie, boje ise tego montazu. Boje sie ze nic nie bedzie si ekleic i materialy ktore mam nie beda miac nic wspolnego z calascia... ale



od paru dni BLAZEJ KAFARSKI nasz super dzwiekowiec udzwiekawia kazdy TAKE , dubel ujecia i tak az do konca i twierdzi bo rozmawialem z nim ze bede zaskoczony bo sam powoli sklada do kupy obrazki i ma to dla neigo calkowity sens i ze bede mial duco niespodzianek... i w takim humorze chce wlasnie przystapic do montazu wiedzac ze bede mial niespodzianki choc wiem ze nie zawsze beda one tak mile jak te o ktorych mowi blazej... chodz mysle ze za sceptycznie podchodze do tego montazu. Kiedys montowalem jedna rzecz przez miesiac i nic z tego nie wyszlo...

TOM AND HER HELMET 2000 oj boziu co to byla za batalia. Spanie pod stolem montazowym robienie wersji pierwszej drogiej entej... dlaczego bo nie mialem ostatecznego zdania w moim DIRECTORS CUT

tutaj tez z racji ze jestem DEBIUTANTEM podpisalem (bo musialem bez wyjscia ) ze FINAL CUT filmu nieoczekiwana zmiana plci maja PRODUCENCI OSTAECZNI wiec jak mi w jakis sposob nie wyjdzie przekazanie mojego message do widza a tym bardzej do producentow zaczna maczac w tym palce a ja tego nie za bardzo chce...

Wszystko sie okaze w lutym .. a do tego czasu narazie cisza o filmie.... ciii.... chce jeszcze troche odpoczac od tych mysli

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

a ja myślałem, że nie powinno się robić tak skandalicznych błędów ortograficznych :()