sobota, grudnia 01, 2007

RODZINA



Tak się zastanawiam co to będzie jak juz skończymy te dwa dni zdjęciowe. To naprawdę dla nas wielu to pierwszy raz taka długa praca wspólna. Czuje się jak bym byl na koloni która zaraz ma się skonczyc i nie wiadomo czy będziemy jeszcze pracować w takim składzie... Mowie na pewno. W składzie aktorów na przykład. Tak się zzylem z tymi ludźmi....Cezary, Iwo, chewi, , Grazynka, Beata, Agneiszka, Olga, Malwa , Robcio, Tadziuczka, Wojtek, Irenka, Konio, Ewa, Krzysztof, Kiksa, Franek, Daro , Pawel, Duszan, Joanna, pajak, Rudo, malvinaka, Heniu, Chrabina, Gosia. Maja, Gas, Hanka, Adas, Michal, Bogusz, Ania i jej piesek, i wiele wiele innych.... ktorych nie wymienilem a powinienem bo to rodzina

Czuje ze to juz koniec... i będzie mi tego brakowało... Bylem dzis na planie zobaczyć nowa lokacje.. Jest taka jak z moich snów... taka chciałem... juz więcej nie potrzebuje. Nauczylem sie tak duzo o sobie przez te poltora miesiąca, duzo się dowiedziałem... pozamykałem parę rozdzialow... otwieram zupelnie mi nie znane....

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

jestem wierną czytelniczką Twojego bloga i od samego początku śledziłam to jak powstawał film i jak dzisiaj to przeczytałam i że to już ostatnie dwa dni to miałam łzy w oczach

ale już nie moge się doczekać kiedy zobaczę film na dużym ekranie:)

aksinowicz pisze...

wow... ja tez chyba bede mial :)