czwartek, grudnia 17, 2009

WWW.OGARNIJMOC.PL




Tutaj ostatnia moja praca reklamowa. To bardzo dziwny projekt bo filmy byly czescia calej przemyslanej kampani internetowej. Wspieraja zupelnie inaczej produkt niz zwykly film reklamowy. Najlepiej zobaczycie wchodzac na ten LINK to bedziecie mogli to wszystko bardziej zrozumiec a tu daje dwa z filmow pozostale na stronie www.ogarnijmoc.pl



Jes to historia czterech super bohaterach, ktorzy odpowiadaja za jedna z funkcji komputera ASUS. Jeden znich jest super szybki, inny super cienki, inny super design i dluga bateria... to chyba PC fani najbardziej lubia dluga baterie he he... Kreacja tej reklamy pozwolila mi dac tam troche siebie i razem udalo nam sie wykreowac male szalenstwo z tego wszystkiego. Moim glownym zalozeniem filmu bylo polaczenie czterech niezaleznych grup ludzi. Sportowaca szalenca z bozyszczem lansiarzem piekna dziewczynka w stylu laska z SOKU Z ZUKA i blokowca rodem z usrynowa. Oni w polaczeniu tworza dziwny team ludzi ktorych laczy moc komputera ASUS...



Kolejna zajawka tego projektu bylo laczenie roznych filmowych gatunkow jak ze mi znanych. Jedne film jest klasyczna stuktura, Kolejny teledyskiem. Inny reportarzem i ostatni dokumentem... Moim glownym zalozeniem bylo swoboda w poruszaniu sie w tych tematach i nie przekazywanie doslownie tematu. Wciaz mysle ze jesli ktos zobaczy dobry film i podoba mu sie na tyle by wyslac to komus dalej filozofia produktu przechodzi dalej chodz z drugiej strony do dzis kazdy pyta sie mnei po obejrzeniu reklamy TRAMWAJ

A czego to byla reklama ? Co to jest Artegence?

Czasami mysle ze jak by tramwaj mial packshot COCA COLA to jest to ... i film BABCIE PEPSI to jest to ... robil bym teraz autorskie reklamy za granica... bo skoro filmik sie podoba i przy okazje rozumiemy czego to jest reklama to reszta to juz tylko formalnosc. Mysle ze kiedy czlowiek po obejrzeniu czegos ciekawego widzi ten packshot i orientuje sie czego taj naprawde jest reklama to go zmusza do myslenia by przesledzic reklame jeszcze raz chocby w myslach. Tak jest z ulubiona reklama X boxa kiedy przechodzimy przez ludzkie zycie z lona matki az do grobu po to by zrozumiec ze zycie jest krotkie... i by zrozumiec ze powinno sie z tego powodu grac wiecej w to pudelko.. Ta groteska powagi przekazu i dowcipu powoduje ze i jedno i drugie wspolgra ze soba i ze ani smierc ani zycie ani przede wszystkim granie nie ma wiekrzego znaczenia. Lub ma :)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

:-))))))))))))) / Siwy ;-)