niedziela, grudnia 20, 2009

Snieg snieg snieg... Serial Szesc Stop Pod Ziemia okazal sie sensacja. Obejrzalem juz pierwszy sezon i jestem w drugim. Jest to psychologiczna podroz, ktora mozna w kazdej chwili zatrzymac gdzie kolwiek sie jest i jak kolwiek sie czujesz. Przyjechalem do Wroclawia i zarazilem tym moja mame... To szalone ale obejrzala caly sezon w jeden dzien. Gratuluje Ci mamo :) A pod poduszka znalazlem sezon trzeci... No coz ... serial wkrecil i wykrecic sie mozna tylko w jedne sposob... Zobaczyc do konca

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

trzeba sprawdzic:)

Anonimowy pisze...

nauczylem sie bardzo wiele

Anonimowy pisze...

dlaczego nie:)

Aneta Majewska SHOW pisze...

No dobra przyznam się... Przez Ciebie też się wciągnęłam...
Czekam na kolejne sezony pod choinką :)
Aż głupio mówić znajomym, że pasjami oglądam serial o... zakładzie pogrzebowym!
Ale faktycznie oswajanie największego tabu na świecie wychodzi im mistrzowsko.
Zauważyłeś, że każdy odcinek reżyseruje ktoś inny?

aksinowicz pisze...

tak oczywiscie. Jestem juz w drugim sezonie i jest niesamowity... sam fakt ze mam jeszcze trzeci i to na plytach i ponoc pod choinka czwarty daje mi wielka radosc... tam na dvd sa komentarze rezyserskie dodatki i wiele inncyh waznych rzeczy... co ja tam bede mowil super przygoda :)