poniedziałek, grudnia 08, 2008

Aaaaj sie podkurwilem dzisiaj.


cos peklo, jak zwykla w takich stanach podkurwienia, bo staralem sie obejrzec Szymon Majewski Show
naprawde staralem sie bo od paru dni ogladam na you tube lettermana i connana O'brian. sposob i styl w jaki rozmawiaja z ludzmi jest po prostu genialny to jest wlasnie rozrywka wlasnie ta forma ukrytego dowcipu czlowieczenstwa spokoju i tego hoollyywood czyli tej mini wesolej sciemy co czyni show busnes sprzedawalnym

A tu ....


Smutek i nostargia. bo trudno mi to nazwac show. A ja naprawde chcialbym sobie ogladac co tydzien Szymon Majewski Show. Dowiedziec sie czegos ciekawego o osobach, ktore teraz cos robia, wydaly plyte, film co kolwiek. Poznac ich choc troszke, musialem przelaczyc na iny kanal anglojezyczny i na MTV super program z PINK lasce ktora jest tak sympatyczna w tym co robi i szczera ze sobie pomyslalem ze ma fuksa ze moze w programie tam byc soba o opowiedziec o jednym lub drogim mysle ze u nas niestety gdyby byla w polsce i naszym SHOW nic by sie nie wydazylo i tak jak nic nie wiedzialem o PINK tak bym tez nic nei wiedzial jak by wyszla.

czasami A tu...

mnie przeraza bo A tu ..... A tam to jakas wielka przepasca w takich krajach u Czeskich braci wszystko np: wyglada tak inaczej... sa tak u siebie ze az boli ze tam to nie tu..... A ja chce w polsce w koncu to jest moj kraj.... nie chce juz emigracji... w poszukiwaniu lepszego kurwa show. To tu chce zaryzykowac kredytem na mieszkanie, wiedzac o dziwnych politykach panach prezydentach, kryzysach i dziwnej nie przyjemnej z samej nazwy Tarczy antyrakietowej... przecierz to w same w sobie tak smierdzi, ze nie zdziwie sie, jak pewnego pieknego dnia, jedna niechcaco wrypie sie w to mieszkanie, ktore mam splacal 30 lat... ja to mam szczescie. I teraz znowu prosze zebyscie mi tutaj nie wypisywali, ze znowu mam dola, gowno prawda nigdy lepiej sie nie czulem, ale pomijajac wieczne zachmurzenie w tej Warszawie i to ze slonce zachodzi o dziewiatej rano. Przecierz mogli bysmy troche inaczej zyc jako spoleczenstwo. Tak minimalnie na przyklad olac tych politykow, czujecie... pewnego dnia nabuszeni jada na wiejska a tu zero kamer zero fotografow... zero sensacji z dupy... przestraszeni dzwonia do mediow ze jest wielka afera bo jeden powiedzial ze drugi cos tam.. a media.. nie nie przepraszam ale naszych widzow te tematy juz nie interesuja... wola ogladac cos innego.. taniec z gwiazdami edycja 32

4 komentarze:

michael shannon pisze...

albania panie albania... konrad, mam prosbe zapisz sie na facebooka, wszyscy zaczeli tego uzywac, brakuje mi cie tam, bedziesz wrzucal linki do bloga jak cos napiszesz :)

aksinowicz pisze...

ja jestem na face booku tylko nie jako konrad aksinowicz :)

mckarla pisze...

A ja widze, ze Polska sie zmienia... na lepsze i wierze, ze przyjdzie czas, ze i telewizja stanie sie lepsza...tak ciut, ciut Przy okazji SMS widac, ze kiedy nie ma politykow w ktorych mozna smialo walic, to generalnie w programe jest smutno i nudno. Czyli mniej-wiecej od roku... Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

JEZU JAK JA KOCHAM TE TWOJE ROZWAZANIA....TO TY POWINIENNES PROWADZIC SHOW!
bycz