poniedziałek, listopada 24, 2008

WROCLAWSKIE SPOTKANIA JEDNEGO AKTORA



Mam zaszczyt , ba wielki zaszczyt przedstawic moja kuzynke (czyli corke siostry mojego taty) ANNE SKUBIK ktora zdobyla grand prix wroclawskich spotkan teatru jednego aktora ... gratuluje ANIU




Ale od poczatku... Ania skoncyzla PWST we WROCLAWIU ble ble ble... tralalala nie o to chodzi... chodzi o to, ze sama wpadla na pomysl i zrealizowala ten 50 minutowy spektakl z pomoca pewnego rezysera. Historia Marleny Ditrich no naprawde tak jak nie lubie za bardzo chodzic do teatru to tym razem bylo to naprawde mocne



c ala rodzina przyszla ja zobaczyc. Ja mama lutz alek gosia ciocia wujek... w koncu mogla nam zaprezentowac to nad czym tak dlugo pracowala plus miala na koncie juz 80 przedstawien... i przyszlo mase ludzi... naprawde ludzie siedzieli mi na nogach. Tyle bylo osob



Na zdjeciu MARTA ANDRZEJCZYK laureatka nagrody .. i szczebla ktory pomoze jej w karierze :)

W tym wszystkim trzeba miec tyle samo zaparcia jak przy dyscyplinie sportowej. A ja obserwowalem Anie pamietajac jak bawilismy sie w teatr za dzieciaka jak j abardzo chcialem robic filmy i jak bardzo ona chcial byc na tej scenie... no i tworzy i ktos zaowazyl i powiedizel dobre.. bardzo dobre.. najlepsze...

gratuluje jeszcze raz, to wielki sukces.


A tu juz moj swiat GALI ROZ...



Fotoreporterzy, paparazzziie... Lans... I phony. kreacje, podpisane siedzenia i ja z dupy nie wiadomo po co. Chcialem zobaczyc to od srodka. Ta kolejke po zarcie na bankiecie to darmowe wino i ludzie zestresowani tak jak ja wtedy chodzac nie znajac nikogo tak naprawde i oni mnie



Az w koncu znalazlem Edytke chyba jedyna osobe po za Cezarym Harasimowiczem z ktorym bylem :) i tak spedzilismy ten czas siedzac i obserwujac tych ktoryz nas obserwowali o... tak.. na tym to polega... obserwujesz tych ktorzy cie obserwuja :)

Bardzo milo mi bylo obserwowac :)

Brak komentarzy: