poniedziałek, listopada 24, 2008

I PHONE



No i stalo sie. Mam tego I phona i po dwuch tygodniach potrafie juz odbierac telefon :) Jednak te technologie bez klawiszowe troche zajely mi czasu.. musze tez uwazac na smsy poniewaz jest tam slowniczek polski a on bardzo szybko zmienia kazdy blad w poprawnosc programu.. Ja wielki dyslektyk ostatnio dostalem sms w stylu moze bym przyszla do Ciebie na internet... szybko odpisalem ... WPADAJ.. a slowniczek zmienil na SPADAJ i w ostatniej chwili zatrzymalem ta wiadomosc teraz sprawdzam uwaznie by nie strzelic gafy jak wielki prodcent bedzie chcial wpasc z propozycja wielkiego filmu a ja mu napsize WPADAJ :)



Po urodzinach skumplowalem sie z SOKOLEM z czego sie ardzo ciesze bo to dobry kompan i moze wyjsc z tego nie jeden interesujacy projekt :)



Zak i jego zycie...

A wtem jak bańka prysnął o szmat głazu.
Nikt nie znał jego życia, nie zna jego zguby:
To samoluby!

Tak moge generalnie opisac to co sie dzieje w jego zyciu a ja jestem odpowiedzialny za to by czasem posluchac tych wszystkich relacji,



To pierwsze zdjecie zrobione tym I phonem... spodobalo mi sie bo naprawde chcialbym sobie powiedziec STOP... zatrzymac sie. Moje sumienie zzera mnie od jakiegos czasu. NIe pomaga to mi bynajmniej w pisaniu nowych histori a nawetnie pomaga by prowadzic tego bloga. Generalnie wypalilem sie na tych wszystki relacjach damsko meskich o ktorych nawet nei chce tu zaczynac pisac i relacjach amerykansko polskich lub inaczej mojej hospitalizacji ludzi w moim domu. Potrzebuje byc sam i czekam az w koncu bede mogl powiedizec ze tak sie stalo



Jedynie w tym wszystkim. A mowiE o depresji spowodowanej tym ze NIC nie robie zawodowo i ze jest totalna posucha a kiedy jest posucha czlowiek mysli o milosci, a keidy czlowiek mysli o milosci tworzy sie metlik w glowie a wtedy nudnosci i problemy zoladkowe. Od jakiegos czasu wszystko mnei mdli... oprocz gwiezdnych wojen ogladam je w nocy kiedy nei moge spac. I znowu sie czegos doweidzialem o tej histori i glownej expozycji filmu... fajny ten film doprawdy fajny

Brak komentarzy: