niedziela, października 26, 2008



To byl dobry czas tutaj we Wroclawiu. Zobaczylem tych ktorych chcialem zobaczyc, zregenerowalem sily, moze troche wrocilem do zycia po tych miesiacach pracy w rumuni.

Niedlugo nowe wyzwania o ktorych nie moge jeszcze pisac :( ale w odpowiednim czasem opisze je wszystkie bo sa nadwyraz ekscytujace.

Z pewnoscia odliczam juz dni do mojej trzydziestki tak tak... juz za pare chwil za chwil pare bede starym dziadem trzydziestoletnim chlopcem, trzydziestoletnim trzydziesci trzy dychy, zmiana kodu trojka z przodu, triple X i tak dalej.

Jutro puszcza kawalek ZMIANY ktora nazywa sie juz ZAMIANA... prosze nie pytajcie sie mnie dlaczego bo o tytul juz dawno przegralem walke.

21.30 Szymon Majewski show... bedzie kawalek naszego filmu... tez nie wiem ile sekund bo skad ja taki szary czlowiek moglby to wiedziec. Jestem tak odlegly od show biznesu jak tylko to sobie mozna wyobrazic, ale zaskakuje sie codziennie i zmieniam jak nasz film :)

4 komentarze:

michael shannon pisze...

gdy ja byłem w twoim wieku... Ha ha

Anonimowy pisze...

To tez powinno poprawic ci humor

http://de.sevenload.com/videos/DyQqw4f-Enjoy-the-Silence-Lego

Anonimowy pisze...

Dobrze widzieć Cię uśmiechniętego :D

Dzięki za wiadomość - napewno obejrze! (Chociaż koliduje to z robieniem kserówek na jutro) Dla kilku minut "Zamiany" wszystko :)

Gorąco pozdrawiam!

~Ewelina

Anonimowy pisze...

chyba domyślam się jaki będzie to kawałek... z Wiśniewskim, bo z tego co pamiętam Wiśniewski i Villas będą goscmi najblizszego programu