wtorek, października 07, 2008

STATEK TONIE



Wczoraj zatrzymali film.... 5 dni przed zdjeciami, Kiedy wszyscy aktorzy juz wiedzieli o przyjezdzie nie mowiac o wszystkich pionach produkcji gotowych do walki...

SCENARIUSZ - Szef wszystkich Szefow przeczytal scenariusz i nie dopuszcza filmu do produkcji. Rumunsko Polskie watki sa dla niego nie wiarygodne Film przelozony na wiosne przyszlego roku.

Zaloba

Smutek

Ewakulacja.

Dzis rozwizuje sie office (nie moge poweidziec ile wydali kasy ale powiem tak, duzo)

A co ze mna... ?


Wielki dol.... wielka depresja, wrecz szok ze niekt tego nie przewidzial. Pierwszy raz w historii media pro zatryzmali film 5 dni przed rozpoczeciem zdjec.

Staralem sie byc z ludzmi nie chcialem byc sam wczoraj. Mysle ze dzis dopiero dochodzi do wielu co sie stalo. Ze nasze dwa miesiac zycia poszly na marne... ze nasza walka skonczyla sie ... a jeszcze w sobote

kiedy skakalismy jak szalen na filmie i bylismy podnieceni po lokacjach ktore stowrzyl Robert i uwielbialismy je...

Najsmiesznieszy byl MOLIKO pisarz ktory dowiedzial sie tego dnia ze zostanei OJCEM i podwojnei nei mogl sie pozbierac.. byl zabawny.

Co teraz? Jade jutro do PRAGI do szefa wszystkich szefow na romowy o scenariuszu. SZUKAMY jeszcze dwoch glownych aktorow i to tez bylo powodem przesuniecia.... tylko na wiosne robimy con fuoco dlatego jesli mamy robic ten film to tylko w tym roku... Grudzen? Styczen?

i tak sie to wszystko ma

12 komentarzy:

knockoutdesign pisze...

no to ladne rzeczy.... trzymam zatem moje dwa kciuki za pozytywny obrot wydarzen!

Anonimowy pisze...

Czasami lepiej sie zrefować, ocean jest nieprzewidywalny, jak przywieje na pełnych żaglach porwiesz żagiel i nigdzie nie dojedziesz...

Anonimowy pisze...

Trzymajcie się, nigdy nie wiadomo, co przyniesie Wam następny dzień. Może na końcu tej drogi czeka Was niespodzianka.

Pozdrowienia dla MustacheCrew ;)

michael shannon pisze...

o fak! niezle. od poczatku cos mi ta rumunia... nie pasowala. no to wracajcie, napijemy sie, pogadamy.

michael shannon pisze...

czekaj... ale to znaczy ze koniec koniec... czyli na serio juz wracacie? kiedy? wroclaw czy wawa?

aksinowicz pisze...

Wojtek wraca w poneidzialek, Zak zostaje chce tu pisac swoj scenariusz, oby nie o mnie :) Robert chce przyjechac z motorem w gory ja mam kursowac pomiedzy praga a paryzem pisac scenariusz i robic dzwiek do Zmiany...

Ogolna Ewakulacja,. dzis mamy Impreze zakonczeniowa filmu ktory nei mial ani jednego klapsa... fuck dwa miesiace walk do piachu

Anonimowy pisze...

dla poprawy humoru, nie wiem czy wiesz, ale 23 maja odbedzie sie w Warszawie koncert Depech Mode od 20.X bilety w sprzedazy. Jeszcze raz, TRZYMAJCIE SIE i nie bojcie sie marzyc ;)

aksinowicz pisze...

trzeba bedzie tymr azem pujsc i kupic bilet na moje pierwzy koncert Depeche Mode

Anonimowy pisze...

też przeżywam.
choć byłam w projekcie całe 5 dni!
jestem z Tobą Kondzik.

Anonimowy pisze...

Jestem z Wami!

Agniecha pisze...

Trochę patowa sytuacja-fakt. Nic to, pakujcie do plecaczka piękne i mniej piękne doświadczenia rumuńskie( w najmniej oczekiwanym momencie mogą się przydać:)) i heeej w nową przygodę:))
p.s. Czy uratowaliście kota...????

aksinowicz pisze...

kot zniknol... z tego co powiedzial mi Zak