poniedziałek, października 15, 2007

RUNDA JEDEN DWA MARATONU ZMIANA



No i zaczelo sei klaps pstryk i jua po dwoch dniach zdjeciowych... Jak to jest... to tak jak z wielkim przeciwnikiem. Najchetniej dalo by mu sie nockout ale to nei takie proste... potrzeba na to 34 rund... trzeba spokojnei rozkladac sily kreatywnosci i przyjmowania problmow i walki z czasem... a oto relacja z tego wszystkiego....



Mama i Lutz odwiedzili mnie na planie... bardzo milo mi bylo ich widziec razem... wciaz trzymaja sie za rece... geyada :)



mama dala mi prezent w pozstaci lizaka... dziekuej Mamo



Na laweczce w czasie przerwy... mama wojtka i jego tato z kuzynka tez go odwiedzieli. Az konio zalowal ze nie powiedzial swoim rodzicom by przyjechali.. pozdraiwam rodzine Wojtka... jestescie super



Kolejna niespodzianka.. Kasia lskowska robi taniec na lodzie a edytka Herbus zgodzila sie bez problemu i bardzo fajnie... pieknei mi tu zagrala i bedzie grala jeszcze we wtorek



Pierwsze zdjecie w filmie... P.O.V prezydenta z samochodu.. Nie musze opisywac jak sie czulismy



Malwinka i Piotr... hm ah.. oh... nie powinienem dawac tego zdjecia z wlosami ale czym wiecej bedzie sie mowilo o tym filmie tym lepiej... wiec tak to prawda nasz prezydent ma wosy i jest mlodszy przez to



Tadeusz Szymkow... wspaniale wspaniale Bravisssssiiimooooo



Tadzio i Piotr opowiadaja o rolach ktore dostali ale im odebrano ciekawe historie



WAZNE ZDJECIE >> CELEBRUJEMY NASZE DEBIUTY.... tak sie cieszylismy... oj spelnienie spelnienie




grazyna Szpolowska i KOnio diluja dil by w filmie mogla sie nasza gwiazda zaprezentowac...



Wojtek i ja przygotowujemy plan ustawienie kamer do zamku w mosznej.. i tu pomaga nam LEGO



Kawalek storyboardu na srode w supermarkecie chodz chyba tego ujecie nie uda mi sie zrealizowac... bo nie bedzie czasu :(



A to zamek w mosznej... PALAC PREZYDENTA



A TERAZ TROCHE O EKIPIE ..


KONRAD STEFANIAK PRODUCENT...



JOLA SEKRETARKA... ZABIJAE MNEI ZA TO ZDJECIE... ALE TYLKO TAKIE MIALEM




ASYSTENTKA MALVINY NEI PAMEITAJ JEJ IMIENIA ALE SIARA



GOSIA FUDALA ODPOWIEDZIALAN ZA TRANSPORT I CATERING... CZYLI KOMEDIA CZYLI DRAMAT CZYLI SMIESZNIE



MALWINA WEDZIKOWSKA... WALCZY JAK RYCERZ A PRZECIERZ KOBIETA POWINNA BYC KSIEZNICZKA



ASYSTENT CHUBACKI TEZ NIE ZNAM IMIENIA I ZNOWU SIARA



MAJA ROJEK DROGI REZYSER BIUROWY.. WSZYSTKIE PAPIERY SMIGAJA JEJ PRZED OCZAMI :)



MAMY TUTAJ MOCARNEGO CHUBACKE... MOJEGO DROGIEO REZYSRA NA PLANIE.. WAZNA POSTAC... DOPRAWDY WAZNA



ASYSTENT REZYSERA Z CZECH CZYLI IRKA... SMIAL SIE JAK MOWILEM MU ZE SZUKAM BLOND REPORTERKI CIEKWE DLACZEGO



KRZYSIU... MOJ PERSONALNY WOZKARZ TO OD NIEGO ZALEZY JAK BEDZIE JECHAL WOZEK BY UJECIE BYLO MEGA SPIELBERGOWSKIE... TAK ZWANY SPIELBERGIAN STILE... SUPER POMOC I PROFESJONALISTA



A TO JOANNA STRZELECKA NASZA MAMA CZLYLI GLOWNY KIEROWNIK PRODUKCJI BEZ NIEJ... OCH NIE MAM CO PISAC NIC BY BYLO HAOS HAOS I HAOS

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

ten zamek w Mosznej jest świetny, szkoda, że w środku taki zapuszczony... ;/
A Pana prezydenta "w tych włosach", aż trudno rozpoznać ;p

p.s.
do zobaczenia jutro o 6:00 ;p
Junona na Prezydenta!!! Junona...

Anonimowy pisze...

wow :), brawo!trzymam kciuki :)

Anonimowy pisze...

Hej, właśnie wróciłam do domu, zmęczona ale :D
Chciałam podziękować za fantastyczne przyjęcie na planie, rodziną atmosferę oraz niezapomnianą przygodę. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę mogła "mignąć" w Waszym filmie. :)

Pozdrowienia dla całego MoustacheCrew, a szczególnie dla Ciebie oraz Mocarnego Chubacke(czyli reżysera planu).

Weronika

MEWA pisze...

Powodzenia, trzymam kciuki!!!