środa, października 10, 2007

PRZED WEJSCIEM NA FRONT



W piatek jedziemy na front naszej wojny o nieoczekiwana zmiane plci... Jedziemy przygotowani pelni sil i nadzieji z bedzie dobrze... chcialbym tutaj zalaczyc pare zdjec zebyscie zrozumieli co sie dzieje i jak sie dzieje i jak sie czujemy i jak ini sie czuja .... zreszta co ja wam bede mowil...



To sampel naszych identyfikatorow ... a co :)



Storybordy leza na scianie i czekaja....



Dokladne kalendarzowka na pierwsze 3 tygodni i jeszcze trzy potem :)



Moja prywatna odliczanka do planu zdjeciowego czyli front wojenny



Kolekcja DVD powiekrza sie z dnia na dzien... no i nowe mieszkanie na Zoliborzu



Gablota LEGO i tu ciekawostka kiedy ja zobaczylem w IKEA... BYL TO PRETEKST BY WYPROWADZIC SIE I MIEC WLSNY KAT



przedpokoj z gablota i pulkami z ksiazkami



Spielbergowy autograf i moje motto na film



Bardzo wazne... zrobilem wyszukalem sekfencje ktore beda w filmie by strukturalnei lepiej sie opowiadalo ta historie



Lubie ten screen shoot.. BYlem obecny na sesji zdjeciowej z PIotrem bedac w domu przez Skype moglem byc w paru miejscach na raz i widziec rzeczy ktore bym nie zobaczyl bez technologii :)



A to jak robcio nasz scenograf daje mi rozrysowany kazdy z elementow scenografi i przedmiotow wystepujacych tu akurat zolta teczka dla prezydenta



A to juz kiblowa rozrywka.. ksiazki o filmach z lat 70 tych i PSP



Sokol MIlenium w kuchni



No i jedyna w swoim rodzaju sala projekcyjna przeznaczona tylko do projekcji filmow imienia Stanleya Kubricka

3 komentarze:

Unknown pisze...

Powodzenia chłopie. Zadzwonić to nie zadzwoniłeś ale może zaprosisz na premierę:-) Jeszcze raz wszystkiego dobrego. Wierze w wasz sukces i 3mam kciuki. Pozdrawiam, Piotrek B.

aksinowicz pisze...

jak widzisz urwanie glowy mam :)

Anonimowy pisze...

powodzenia!!!