niedziela, czerwca 17, 2012

KOLEJNY TYDZIEN Z KOSTRZEWA



To naprawde dziala. Dziala bo sa efekty. Malymi kroczkami kielkuje z nawilzonej ziemi. Ten ostatni tydzien byl bardzo ekscytujacy. Optymizm nie zawodzil pomimo roznych nie do konca przyjemnych zdazeniach, szedlem do przodu. Moje uzycie Facebooka jeszcze nia bylo tak efektywne jak teraz. Byc moze jest to czas, kiedy zrozumialem do jakich celow nalezy go persfadowac? Po moim ogloszeniu na FB o tresci...


... JEZELI PISZESZ SCENARIUSZE/STOP/JESTES AKTOREM/STOP/WIERZYSZ W SIEBIE/STOP/MASZ MASE ENTUZJAZMU/STOP/POWINIENES NIEZWLOCZNIE MNIE POZNAC/STOP/ BO JESTEM BARDZO PODOBNY DO CIEBIE A PRZY OKAZJI MAM PROJEKT/STOP/ KTORY MOZE CIEBIE ZAINTERESOWAC.


Duza ilosc bardzo interesujacych osob odezwala sie. Mialem tydzien spotkan. Kiedy poznajesz ludzi to jak bys poznawal siebie na nowo a przede wszystkim to oni jako ci ktoprych warto poznac, swiecili swoja otwartoscia i kreatywnoscia...

Teraz moge sie dzielic tymi pomyslami. Mysle ze dla kazdego zainteresowanego mam gdzies pewien przydzial marzenia. To tak jak by sprzedawal obligacje inwestycji ktorej jeszcze nie ma, ale moze byc... i to poru inwestycji w tym samym czasie.

Dalem to zdjecie nei bez powodu.. Mialem wtedy 19 lat... i pewny siebie ze moge wszystko. Organizowalem fotoshoot do Katowic idac po za ramy regulaminu. Te zdjecia byly dokladnie takie jak chcialem a historia z mojego podworka.. zakrecona nie nadajaca sie tak naprawde n KATOWICE... to zdjecia pomogly mi potem w SVA w SYDNEY i przez nei dostalem stypendium... Filmy byly drugozedne...

Dzis znowu zmieniam sie w dziewietnstolatka i bedziemy robic trailer SPRAWY KOSTRZEWY... tylko zaangazowanie i brak strachu... pozwoli by udalo mi sie to co planuje. Mam juz polowe ekipy i polowe aktorow... mam wszystkei zabawki by zaczac dzialac... mowie bez strachu poneiwaz JAMES CAMERON mowi to na swoim wysptepie w TED... tutaj macie linka do tego wykladu.. dziele sie nim z wami bo warto...




milego tygodnia...

Brak komentarzy: