piątek, czerwca 15, 2012

JAK ZABLOKOWAC KARTE KREDYTOWA



Zadzwonil Bank

Chcielismy tylko zwerufikowac czy to pan o 5 rano kupil lub chcial kupic 10 biletow lotniczych?

Prosze?

(bylem jeszcze zaspany ale szybko sie rozbudzilem)

Wedlug naszych przekazow wlasnie kupil pan bilet do indonezjii i probowal do innych krajow...

No i ktos schakowal mi moja karte i chcial mnie zrobic na ponad 10 tysiecy zlotych na bilety... udalo mu sie ostatecznie ja zezrec... wiec.. karte szybko zablokowalem...

jak byscie mieli kiedys taki problem pamietajcie o tym moim blogowym wpisie...

Numer macie podany z tylu karty i dzwonicie do pani i blokujecie.. dostajecie od niej kad. Zapiszcie dokladnie czas i osobe ktora blokowala.. potem idziecie do banku i zglaszacie reklamacje tranzakcji.. z uwzglednieniem kodu... potem bank dzowni do was jeszcze raz i po zniszczeniu karty fizycznie... zastrzegacie ja bezpowrotni... i dostajecie kolejny kod ktory trzeba pamietac zapisac gdzies.. w banku prosicie o kopie dokumentu reklamacji (ksera wystarczy) bo oni to wysylaja do siedziby karty.. i nigdy nic nei widomo... do 30 dni... mam dostac odpowiedz czy kase ktora ktos podprowadzil bedzie mi anulowana czy jestem w czarnej ... czarnej dupie..

juz ja cie dorwie indonezyjski podrozniku .... lub noja karma... whuaaaaaa !!!!

Brak komentarzy: