niedziela, września 19, 2010

SAMO PROPAGANDA - PROMOCJA PŁYTY DVD - WORKS 2010

DVD OUT from Konrad Aksinowicz on Vimeo.


Był bym niepoważny, gdybym ominoł temat promocji tego nowego DVD. Szczególnie, że wcześniej na taka skale, jeszcze nie wysyłałem swojej pracy. Są rożne szkoły i opinie na temat wysyłania tego typu płyt. Jedni twierdzą, że to w niczym nigdy nie pomaga, ponieważ ludzie tego tak naprawdę nie oglądają. Nie dają ci szansy by włożyć ją do DVD Playera a co dopiero przejrzeć całą płytę. Jeszcze inni mówią, że wystarczy dobra strona internetowa na której są wszystkie prace i można łatwo skopiować prace na swój komputer.

Powiem tak. Nikt nic nie wie. Trudno opracować metodę dobrej samo promocji. Niektórzy wymagają od ciebie nieśmiałości, inni zupełnie odwrotnie. Ja wiem jedno. Na tym etapie, jeśli nie będę robił tego typu akcji, nikt się o mnie nie dowie a z pewnością o tych pracach. Tym razem mam tego 500 kopi i ten nakład chcę absolutnie wysłać, tam gdzie myślę taka płyta powinna leżeć. To tak jak bym siał na zaoranym polu i w zależności od wiatru i pogody, coś z tego wyrośnie lub zgnije. Być może zbiorę plony lub nie. Jak prawdziwy rolnik. A kto wie, może przez te 500 kopi ta jedna płyta wpadnie w te jedne ręce, które zadecydują o mojej przyszłości? Można tez zakładać taka alternatywę, czyż nie? Będę informował o zbiorach i plonach lub odwrotnie. Może okaże się, że płyta działa tylko w miejscach, gdzie już mnie znają a tam gdzie mnie nie znają, nie została nawet otworzona lub zauważona. Będę bardzo szczegółowo obserwował jak się to wszystko potoczy, być może moje obserwacje tej promocji pomogą też wam... którzy myślą o swoim reelu i swojej autopromocji...

p.s nie wstydźmy się reklamować samego siebie... szczególnie kiedy robi się reklamy zawodowo. Pomagam wielkim korporacją a nie miał bym pomóc sobie? Szewc bez botów chodzi... oj nie :)

Brak komentarzy: