środa, maja 13, 2009

CORAZ WIECEJ ENERGII

Nie wiem dlaczego i jak. Moze jakas odwilz, moze czas spedzony ze soba i rozwazania sprawily ze mam bardzo duzo energii i checi dzialania. Con Fuoco w toku juz na 60 stronie revision scenariusza. Idzie jak zwykle jak krew z nosa, ale widze efekty przelanej krwi i bardzo mnie to czieszy. Mysle ze do poniedzialku jak planowalem bedzie skonoczny ten draft i moze w koncu przestane myslec o pewnym samotnym domku gdzies w gorach i divie operowej.

Cos w tym jest ze kiedy czlowiek pracje nad czyms takim to pisanie odbywa sie 24 h na dobe. Praktycznie nei wiesz kiedy cos przyjdzie ci do glowy. Mysle czasem o tych bohtarach przed historia. Jak sobie zyja. Jak ja teraz moj sytem pracy jest jak najbardziej monotonny dlaczego ich zycie mialo by byc inne. dlaczego zycie naszych bohaterow ma byc lepsze skoro maja takei problemy od ktorych glowa boli.

Ale dzis nie chce pisac o Con fuoco, bo jest to jak najabardziej temat ktory bedzie sie jeszcze ciagnol tutaj na tym tematycznym blogu. Chce sie z wami podzielic innym projektem, ktory powoli zaczyna sie rodzic wykluwac co mnie bardzo cieszy. Zaczelo sie od teledysku Pauliny Pospieszalskiej, ktory jest pastiszem zwiastunu filmow klasy B. Troche juz zdradzam ale by to mialo rece i nogi napisalem osobny treatment takiego filmu fabularnego, po to by filmowac jego najciekawsze momenty. Otoz pomysl tak nam sie spodobal. Wojtkowi Koniowi i mi, ze powoli szykujemy sie by walnac taki film na przelomie wakacji. Jak najbardziej barterem i z zajawka szesnastolatka.

Konio intensywnie dziala w tej sprawie a ja przyzadzilem nowy treatment, ktory bedzie kosztorysowany. Wiec szalenstwo.
Byl by to pierwszy bezwstydny film a znowu czuje sie jak dzieciak, ktory zaczynal wlasnie od takich zabaw filmowych.

Film nosi tytul roboczy BEZWSTYDNE DZIEWICE i mowi dokladnie o tym o czym opowiada teledysk wiec jeszcze nie chce zdradzac. Ale bedzie to polaczenie moich pasji kiedy to krecilem jako12 latek horrory typu KATON i trudniejsze ploty typu TOM AND HER HELMET moj film dyplomowy z SVA. NIesamowite ze to powrocilo do mnie tak niespodziewanie i mam wielka ochote by sie w to wglebic. Szczegolnie kiedy Con Fuoco jest tak powaznym i przemyslanym filmem, otwieram folder Bezwstydnych Dziewic i wymyslam tatalne brednie i fantasmagorie wybujalej wyobrazni ze tylko smiech...

Zalaczam moj ulubiony fragment filmu ktory odkrylem szukajac INTRUDERA... a mianowicie indonezyjska zzynka RAMBO o wdziecznym tytule, ktory mowi sam za siebie

RAMBU

zapraszam ja sam zafascynowany miernota tego dziela i usmiechem na mojej twarzy za kazdym razem kiedy to ogladam



i scena juz dla mnie kultowa ze skokiem do wody

2 komentarze:

miron pisze...

fajnie, ze jest energia, zajawka itd. ale czy nie zostanie stłamszona ekonomicznie? Cięcia z 17 milionów do 5 w tym roku brzmią katastrofalnie... Wiem, ze to dotyczy pisfu, ale przecie sektor prywatny cierpi jeszcze bardziej. To realne zdobyc fundusze?

aksinowicz pisze...

Nawet nie chce Ci mowic za ile chcemy to zrobic, bo bys sie zdziwil :) wiec pomine to i bede informowal o dalszym przebiegu spraw.. PISF dobre :)