niedziela, stycznia 18, 2009



Witajcie

Oj dzialo sie ostatnio dzialo... czuje sie jak bym przyzyl jakas rewolucje, jak by caly ustroj ulegl zmianie. Jak by dlugi serial w ktorym bylem sie skonczyl i juz nie bedzie powtorek. Mysle ze kazdy z nas ma cos takiego, takie zyciowe bomby. Jak epoka ktora moze trwac pare lat lub pare wiekow. Konczy sie cywlizacja i zaczyna tworzy nastepna, nowa .... po sredniowiczu bylo oswiecenie, w jakiej epoce ja bylem a w ktorej bede? :) nie wiem ... a na oceny przyjdzie czas.

Wiecie ze lubie dzielic sie swoim zyciem tutaj, jednak potrzebuje odpoczynku i rownierz od jakich kolwiek egzaltacji. Od dzis zawieszam bloga by odpoczac, By moze go przeczytac po trzech latach :) (wogole nie czytalem tych rzeczy tutaj) Latwo napisac trudniej przeczytac to z pewnoscia. I wiem ze pewnego dnia znowu zaczne moze za tydzien moze za dwa... moze nie.

Dziekuje wszystkim za czeste odwiedziny i komentarze. Jesli ktos ma ochote napiszcie do CHROMY KLIKAJAC TUTAJ a przeslemy wam sampel mojej pracy, Moge sie pochwalic w koncu UPDATEM mojego reela (wielka bron rezysera :)

A ja zaczne na nowo. Duzo mam pisania do nadrobienia. Tym razem na papierze by bylo osobisciej i bez kontrowersji
Do zobaczenia bo pewnego dnia znow napisze...
Z szacunkiem

Kondzio

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ufff. Tak to rozumiem.

Któregoś dnia wstukałam adres Twojego bloga, a tu okienko... -> taki adres nie istnieje ;O

Ale tak bez pożegnania przeciez nie wypada :)

~
Lil.

Anonimowy pisze...

respecto.
see you.

Anonimowy pisze...

Dzieki..gdyby nie Ty, C.H:),ten tydzień byłby nie do przeżycia.Nie wiem,jak Was znalazłam, ale...znalazłam.Wróć jeszcze i coś opowiedz...
Perła

Anonimowy pisze...

wiec mysle ze bede tesknic:) bo tak sie sklada ze odwiedzanie Twojego bloga stalo sie wrecz nalogiem;) do nastepnego poczytania:) kiedykolwiek to nastapi...

Anonimowy pisze...

Za serialami ciągną się p o t w o r k i

Anonimowy pisze...

a tak przy okazji:
http://smietniki.moblog.pl/wpis_galerii/247566