poniedziałek, kwietnia 23, 2007

SCARY POLANSKI

]

Moi drodzy. Mam przyjemnosc zaprezentowac wam to co nie udalo mi sie wkleic do najnowszego teledysku Bisquit. Z racji tego, ze ich muzyka rzadzi sie pewnymi prawami, ktorych nie mozna pominac. Nie moge jeszcze dac samego teledysku, bo nie mial on premiery, ale i tak dobrze sie sklada, bo bede mial okazje pokazac te IMAGE po raz pierwszy w tej formie. To nie samowite jak dwie oprawy muzyczne moga zupelnie zmienic klimat tego co sei pokazuje. Muzyka dadaje duszy filmow,i to napewno. Bisquit bedzie takim slodziutkim cukiereczkiem i tabliczka czekolady a to to juz bardziej shizo Polanski Wroclaw z moimi traumami dziecinstwa... Zapraszam goraco do obejrzenia.

2 komentarze:

zielak pisze...

mistrz!!

Anonimowy pisze...

...Jestem z mym GENIALNYM skateboardem na tym teledysku. Alabame widzialem po raz pierwszy 10/05/2007 ,na koncert nie wiem czy na balkon sa jeszcze bilety! Nie rób nikomu krzywdy , pace!
P.S.: przegrywanie legalnych kopii może trwale uszkodzić Twój sprzęt elektroniczny to dopiero tragedia.
Mam bloga od Universal ale nie moge go znalezć jest pare zdjec z koncertow hip-hop.
Pokoj na ziemi i produkty nie krzywdzace delfinow .
Wpadaj na zime na snowboard a taki na Wejcherowska jak w lecie przewidujesz to troche trzeba pobiegac jak Nike poleca.
Czesc, respekt dla formy artystycznej jaka reprezentujesz!
Wiesz o co Mi chodzi.Są klimaty ,ze nie trzeba sie odpychac!
DUREX 4 ever:nie rozstawaj sie z lunetą a tak z przyziemnych spraw to mozna lupą skupiajacą slonce podpisac pilki tenisowe aby sie nie pomieszaly ,latwiej rozpoznac gdy masz kilka takich samych zgrywanych w roznym czasie.
Fajne dziewczyny na tym bisquit ,
ja jestem taki jetson i wole efekty dlatego te Moje ujecie się spodobalo , genialnosc w kazdym calu , pozdrow Wojtka za to zdjecie , przeciez ile mozna na lyzwach jezdzic.Spadam bo grillujemy na ogrodzie.