sobota, kwietnia 21, 2007

PRACA NAD FILMEM ZMIANA RUSZYLA



Wczoraj oficjalnie rozpoczelismy prace nad ZMIANA. To bedzie nasza pierwsza wojna o dobry film. A co sie wydazy po drodze historia oceni. Tak sie czuje jak jakis rycerz ktory idzie na nierowna wojne. Albo pod tarcza albo na tarczy jak powiadali starozytni spartanie.



Ja Konio producent, Wojtek realizator obrazu i Robert pan scenografia siedzielismy przy okraglym stole i pierwszy raz wspolnie czytalismy na glos scenariusz ZMIANY. Kazdy pod swoim katem zaczol myslec o tym projekcie po to by wyszlo i by bylo po naszemu.



To niesamowite uczucie kiedy po tak dlugim czasie w koncu te marzenia by zrobic film staja sie rzeczywistoscia, jednakze teraz pojawiaja sie nowe marzenia by jak najlepiej go zrobic. ZMIANA jak glowna nazwa wskazuje ma byc nie tylko tytulem ale i haslem zmiany tego wszystkiego co nie podoba nam sie w polskich filmach. Zmianie w opowiadaniu histori, zmianie scenograficznej, muzycznej, prowadzenia aktorow i zdjec... a jak kazda zmiana tak i tak moze byc szokiem dla tych ktorym te zmiany by nie odpowiadaly.



Sam na tej wojnie bym sobie nie poradzil. Jednakze mam swoj okragly stol rycerzy ktorym chodzi o to samo. To bardzo optymistyczna wizja jak widzicie, ale ja juz zaczolem sie przygotowywac.



tu macie probki mojej zabawy w lego. Takie zabawy daja mi mozliwosc poruszaniu sie w swiecie rzeczywistym. Zreszta juz nie dlugo chce wybudowac wszystkie sety ZMIANY w formie makiet z LEGO bym mogl poruszac aktorami i ustalac wlasciwa dla sceny inscenizacje.



Rownierz zaczolem masowo ogladac komedie polskie i komedie zagraniczne by zrozumiec gatunek Komedi i aspektow w niej zawartych. Mam tez pare filmow ktore wziolem sobie na tapete by je rozgrysc pod forma ich struktury scen sekfencji i psychologii postaci.



Mam tez zamiar poklatkowo przestudiowac jeden wybrany film pod wzlgedem jezyka filmu. Ustawien kamer ich katow i perspektyw odpowiedniej jazdy i uzywania obiektywow. Chce sobie kupic profesjonalny viewfander dla rezyserow. Tam kazdy obiektyw jest zaznaczony odpwiednim numerem bym mogl dokladnie powiedziec Wojtkowi dlaczego akurat taki wybralem a nie inny



No i przedewszystkim marze marze i marze o tym ze bedzie to piekny film. Ze kazdy w nim znajdzie cos dla siebie. Cieszy mnie to ze jest to moja interpretacja histori napisanej prze Cezarego, bo jak by to byl moj scenariusz chcialbym tak duzo opowiedziec ze w 5 minutach byscie chyba wszyscy nie wytrzymali presji natloku informacji a taik to wiem jak mam opoweidziec ta historie i zrobie to jak na debiutanta przystalo

czyli

Bede Soba bo co inengo mi pozostaje



Chce sobie kupie projektor. Musze zaczoac ogladac wszystkie filmy na duzym ekranie by wiedziec jakich planow uzywac.. zobaczcie tego ludzika z lego jaki on maly w skali tego ekranu



A taki wlasnie format ma meic nasz film... :) Jutro szukanie pierwszych lokacji a do 12 maja pierwszy cast filmu... szybko co? :)

4 komentarze:

Unknown pisze...

Powodzenia w pracy przy filmie... trzymamy kciuki całą rodzinką...Musimy się kiedyś koniecznie spotkać jak będziesz miał wolne 5 min. Jeszcze raz powodzenia i pozdrawiam.

aksinowicz pisze...

bede we wro 13 to dam ci znac daj jeszcze raz swoj numer prosze dla pewnosci

Unknown pisze...

Witam. mail piobur@gmail.com tel. 602 427 797

aksinowicz pisze...

ok w kontakcie