poniedziałek, kwietnia 02, 2007

KOLEJNY PLAN FILMOWY TYM RAZEM BISQUIT - INNY SMAK



Piosenka Kayxau Joanna Franczeska... Wroclaw tasma czarno biala 35 mm... wspaniali statysci... Chcialbym podziekowc wszystkim tym, ktorzy pomogli mi w realizacji tego klipu. Tym ktorym nie straszne bylo padac, kiedy trzeba bylo padac. Tym ktorym glod i chlod poranka nie preszkodzil w bieganiu z przeszkodami 12 godzin pozniej. Tym ktorzy nie rozumieli ani jednego slowa, bo nie mowili w tym jezyku, lub tym ktorym duma jaka kolwiek przeszkadzaa,l by nie zrobic tego, co jednak uczninili.. te i inne slowa w w czynie, bedzie mozna zobaczyc juz w teledysku a oto i kalejdoskop. Gdyz jak powiada Sokrates jedno zdjecie to milion slow, a wiecej zdjac to moze i cale zdanie...

Zapraszam :)














Moja glowna inspiracja do INNEGO SMAKU byly sny z filmow 8 i pol Felliniego, Tam gdzie rosna poziomki Ingmara Bergmana, Lista Schindlera Stevena Spielberga, i wiele wiele innych traumatycznych doswiadczen ... szczegolnie tych milych z Wroclawkiej ziemi, jak miejsca pod Ostrowiem Tumskim, gdzie nie jedna wspaniala kolezanka miala kulmminacje, moich nastolatczych randek, No i moje podworka blokowisko, ktore wychowalo mnie na takiego a nie innego. Jest w obeigu mojej krwi i duszy. Wesole miasteczko w ktorym to ja z Wojtkiem przelamalismy pare lekow wysokosci i przestrzeni, ktore towarzyszyly nam na diabelskim mlynie... w trakcie krecenia ujecia, oj bylo diabelsko...
















3 komentarze:

Anonimowy pisze...

dziękuję

franczeska:-))))))

aksinowicz pisze...

A to Ci Ciekawostka

Unknown pisze...

Musiało być fajnie..szkoda, że nie mogłem tam być...a bardzo chciałem...Pozdrawiam