wtorek, stycznia 09, 2007



Poznalem pewnego producenta. Bylem na takiej rozmowie kiedy ty pokazujesz im co zrobiles oni ci pokazuja co oni robia.. taki mily meeting... No i ten producent widzi ze na kompie mam znaczek lego... Czy lubisz lego... Tak... no i rozmowa bo on tez... i pokazuje mi w kompie co robi... gosc w moim wieku... ja pokazuje mu zatem moje zestawy... no i rozmowa z reklam przeniosla sie tylko na lego... az w koncu pytanie.. A jak tam twoje digital lego... a ja co? Digital lego budujesz w komuetrze.. nie mowi mi ze tego nie masz... Nie... no to juz masz :)



Powiem wam tak... tak jak I tunes zastepuje gramofon. Quck Time kasete video... tak ten program w penil potrafi zastapic i wkrecic goscia ktory lubi lego.. Mozesz ukladac w 3D co tylko ci przyjdzie do glowy.. Kamera mozesz przyblizyc i okrecic ta bryle jak chcesz... i budujesz i co jest ciekawe... masz ograniczona ilsc klockow... wiec musisz uzyc innych ktore masz... wiec tak jak za dawnych czasow.. bawisz sie tym co masz... super zabawa... to moje poczatki... no i w kompie... i bez szelestu.. plus rzaden ci nei zginei plus.. mozesz to wybudowac z prawdziwych potem bo masz caly plan budowy w kompie.. Co za tym idzie bede mogl spokojnie umiescic wszystkkie klocki co do liczby ktore mam w rzeczywistosci.. budowac... tutaj na papierze.. a jak cos super sie przydarzy.. zawsze moge to zbudowac on real... :) Nie wiem czy dobrze to wytlumaczylem.. Mysle ze naprawde ten program to pierwsze odkrycie tego roku jak dla mnie :)

Brak komentarzy: