poniedziałek, września 11, 2006



AMORTE - ma dwie nominacje do tegoroczynch Yahow w kategori, zdjecia - brawo Wojtus i kategori Inna Energia... Inna energia... jestesmy inna energia... wow... nasza energia jest tak inna jak tylko moze byc :) dziwne te nagrody i to jak oni przyznaja te nominacje. Abradam tylko za scenariusz....?.. a Kuby i Kamila Sistars z tymi pieknymi kolorami za plastycznosc... , dziwne Maciek ze swoim genialnym klipem tylko za montaz? Dziwne... ale Ciekawe.

Bede pracowal w telewizji. Dostalem propozycje programow warszawskiego festiwalu filmowego. Prace juz sie zaczely a beda trwaly az do konica festiwalu. Wiec roboty bedzie do polowy pazdziernika. Nagrywamy tez teledsyk z Wojtkiem i ja jeszcze jeden z szatanistami. Zaprosilem STANKIEGO do programowa festiwalowych. Bedziemy taka festiwalwa maskotka... zobaczymy co z tego wyjdzie...

3 komentarze:

znikam pisze...

gratuluje...
bo to fajny klip jest...
a fromage inna energia na rynku od zawsze...
sie ciesze.
i caluje.
kolezanka z lodzi.

Konrad Aksinowicz pisze...

Serdecznie dziekuje kolezanko z Lodzi. Jest mi niezmiernie milo i mam nadzieje ze w koncu uda mi sie zobaczyc cie nie tylko w sieci ale i na zywego obserwatora. Za sukienke do Olafa i tak masz juz od nas personalnego Yahhhhahahaha.... :)

znikam pisze...

hahahihi...
też mam taką nadzieję kondzik.
cauz sobotni.