piątek, października 30, 2015

PAŹDZIERNIK VS ŻYCIE



    Żyje tak jak i wy. Mam swoje dni tak jak i wy. Mam swoje sny, kolacje i śniadania. Mam swoje problemy i oczekiwania tak jak i wy. Żyjemy i na tym to polega.

   Czym dłużej żyję, tym bardziej oswajam się z trybem dwunastomiesięcznym. Szczególnie teraz kiedy mam 37 lat zaraz i coraz mniej rzeczy potrafi mnie zaskoczyć. Jesień taka jest jak była rok temu. Ramówka telewizyjna jest taka jak rok temu. Rząd się zmienił ale tak naprawdę u mnie nic się nie zmieniło. Może zrobiłem jeden film, oczekuje pierwszego dziecka, byłem na ślubie mojej mamy to tak naprawdę to tylko kolejny rok mojego życia.

  Na przykład Cyprys pies będzie miał kolejną operację na stawy. To życie właśnie. Monotonne. Nawet nie fascynujące. Zwyczajne. Dzień za dniem, tydzień za tygodniem, miesiąc za miesiącem rok za rokiem dekada za dekadą. Być może tego typu wypowiedzi z czytającymi, może być zrozumiane jako swojego rodzaju depresja ale ja mówię nie. To taki właśnie jesienny - zimowy czas.

 No i tyle, na dziś.

Brak komentarzy: