sobota, października 22, 2011

WSZYSTKO

W komputerze mam taki lekkomyslny frywolny folder z napisem wszystko... tak narpawde to wszystkie zdjecia ktore mnie w jakis sposob inspiruja... w ten mroczny piekny weekendowy dzien.. postanowilem pokazac wam pare z tych zdjec ... moze was tez zainspiruja do zrobienia foldera WSZYSTKO...

no to zaczynamy...


Nie wiem z jakiego filmu czy serialu to jest i prosze nie mowcie mi, bo to nie ma znaczenia... to zdjecie przypomina mi okladke do GRADUATE.. ABSOLWENTA z tym ze HOFMAN jest tam prawiczkiem i wogole niedoswiadczonym chlopcem natomiast ten typek.. to zwyrol w bialym garniturze ktory potrafi wszystko... potrafi byc czuly piescic i rozkoszowac sie sexulanym uniesieniem.. potrafi byc tez brutalny... on wie kiedy kobeita chce szarpniecia za wlosy.. a kiedy czulej pieszczoty reki dloni glaszczacego Ojca patrona...


A to ja.. smieszne w tym zdjeciu jest to ze ze od paru lat probuje zmienic swoj wizerunek... kupuje biale koszule marynarki szaliczki a na koncu zawsze laduje w zoltych NIKACH koszulce ze Star Wars i niebieskich dresach... to jest ponad mna.. wygldnie jest miec dobrego t sherta... ktory ma dziury i 1000 przepranych sesji w pralce :)


A to juz wojek Steven ktory dorasta mi na oczach z dziecka w medrca... to zdjecie przypomina mi pewnego innego rezysera lat dwudizestych.. nazywal sie typek ERICH VON STROHEIM i chodzil zawze na plan w mundurze bo kiedys byl w wosjku w ofierkach i calym tym.. przykrytciem... mysle ze wójek tu nawiazuje wlasnie do niego


Prostota tego monolitu to tak naprawde cala esencja filmu 2001... kiedy skonstuowalem AKXa w swojej prostocie prezentu myslalem wlasnie o pudelku LEGO i MONOLICIE... to musi byc po prostu kawalek drewna.. to musi byc plecebo dla duszy.. ktora mnie uzdrawia do dzis.. a AKX to dopiero poczatek.. a inspiracja.. tak.. MONOLIT z 2001


W wieku 5 lat... pomiedzy MUPEPT SHOW MISIEM USZATKA jeszcze daleko przed gwiezdnymi wojnami.. mialem nieprzyjemnosc zobaczyz film o bombie atomowej.. jako dziecko zobacyzlem zdjecia jak zdmucha wszystkich z powierzchni ziemi... na domiar zlego.. byl wtedy teledysk QUEEN radio gaga pokazujacy podoban zaglade keidy rodzina chowa sie do schronu.. spytalem sie mamy bedac tym 5 latkiem czy to dawne czasy... a mama.. nie... to jak najbardziej czas terazniejszy .. moze sie to stac w kazdej praktycznie chwili.. nie musze wam mowic jak szedlem wtedy spac i jak budzilem sie.. pomijajac ta jedna z tysiaca traum... moge poweidziec ze to byla bysuper okladka na plyte ... dzieciaczki ktore bawia sie w maskach..

to moze sie wydazyc w kazdej chwili.. thanks mom :)


Wyglada jak stare zdjecie.. nie... to DEBKI.. i miejsce gdzie gralismy w siatke... piekne miejsce kultowe ktorego juz nie ma jak i tych wakacji 2010 roku... i tej pieknej nocy...


W bloku... moim bloku... luksfer na kotry trzeba bylo sie wdrapac by zobaczyc czy kryjacy PIRANIA jeszcze czatuje.. bo w chowanego bawilismy sie na calego... wchodzilismy gdzie sie da.. nie bojac sie o konsekfencje uszczerbu...


Prostota.. mysle ze kazdy z nas codziennie napierdala w szachy z samym soba i nikt nie wygrywa i nikt nie przegrywa... niekonczoca sie gra... a rozwiazan tryliony...


Piekne zdjecie... rozpierducha.. znowu moze jakas mala bomba atomowa.. terrorysta kotry natrafil na tych golasow.. co wiecej mowic jedno zdjecie milion slow..


Moja mam z dziecmi.. tak patrze na te zdjecie i mysle sobie.. czy poradzila by sobei z jak by to byly jej wnuki.. takie male konradki konradzianki.... hm... nie, nie poradzila by sobie :)


Wszyscy kupuja cos w internecie.. ja bym chcial takie buty frediegoo bo wiem ze jesli by mial nosic NIKE nosil by wlasnie takie... a najbardziej podobaja mi sie podeszfy.. hm.. jak bym w nich chodzil tylko ja bym wiedzial o tym .. shit.. znowu tajemnica...


Moja znajoma ANNA MAJHER w swojej swietnosci.. sexualnego uniesienia polskiego filmu lat 80tych.. no coz... co sie raz ma w ciele nie traci sie w duchu... takie mam rozwazanie...


DAWID Z BOWIE... zlapany zatrzymany. Popatrzcie na typka jak ma tak naprawde radoche z tego ze robia mu ta fote.. jak morderca ktory jest przekonany ze zorbil dobrze mordujac ta cala rodzine siekiera.. i wiele wiele innych osob po drodze jego schwytania...


czesc nazywam sie Konrad mam 12 lat.. moge ci zagrac somebody na pianinie albo strangelove na syntezatorze zapraszam do siebie.. GLOGOWSKA 11/64 czekam z niecierpliwoscia by Ci to zagrac...moj kolega MIchal tez sie dolaczy jesli nie masz nic przeciwko temu..


BYlem przekonany w latach 80 tych ze nasza przyszlossc wlasnie tak bedzie wygladala.. ze to wlasnie po roku 2000 bedzie wygladal statek, przychodznia, szkola, kosciol...


to nie jest jeszcze jedno zdjecia WOODEGO.. ja tam bylem.. pstryk... jak by nie bylo 1/24 sekundy jego calego zycia... :)



Autograf ktore zmienil moje zycie i uswiadomil mi ze ja tez moge stac za taka kamera noi stalem dokladnie za tym modelem... PANAVISION...



Moj ulubiony moment z tego calego filmu... jak Napoleon karmi NINE.. i mowi.. nina.. foooood... lama nie chce tego jesc.. jest madra..


W nawiazaniu do mojego filmu SHE.. ktory w mojej glowie od dobrych 10 lat.. moj robot wygladal by dokladnie tak jak ta PARIS HILTON tutaj.. taki wlasnie model.. tej lalko zabawki..


KOlejne zdjecie kolejnej aktorki znanej mi i lubianej.. i moge powiedziec to samo.. co przy ANNIE.. co w ciele to tez i w duchu .. i tym optymistycznym akcentem koncze moja pazdzernikowa prezentacje z wielkiego folderu WSZYSTKO...

czas na mnie... a sio.. i zniknol ponownie..

Brak komentarzy: