wtorek, października 04, 2011

I PHONOWE INSPIRACJE CHWILI


No i jestem .....



Reka zawsze pomaga...


POszukiwacze Zaginionej Arki byly znowu w telewizji.. i ile razy jeszcze beda :)


boje sie bezdomnych... czasami czuje ze wzystko to maja do konca przemyslane.. tego najbardziej sie boje.. ze robia to z totalnej swiadomki... no ten z pewnoscia juz nie...


Pewien mecz pod ktorym mi sie nogi ugiely, bynajmniej nie z wyniku...


jak to jest byc kotem.. ? strasznie cieplo...


Sceny z zycia malzenskiego.. dobrze.. przyznaje wam racje.. nie zenie sie


jade i widze taki woz z trzema kamerami.. fajny


pan profesro zadzwonil i zabrali mi samochod na lawete 800 zl w plecy.. ach .. kurka wodna


Henryk pewnego dnia wyskoczy.. wiem to... on tez..


Wrzesien


Reklama.. Mr Dyllus... w zadumie


Lukrecji nie bylo byla Daria.. kostiumy daly rade


Na przerwie ja i dyluu poslismy na pole.. i drzemka z pol godizny. dziwni z nas ludzie


Niespodziewana impreza i moj flipper znowu zarabia.. Henry przeszkadza oczywiscie a kto wygral... nie wazne :)


i przyjechal IRENEUS.. HERO.. K


Gasa 25 lecie sceny... wow


Propozycja pewnej plyty.. nie przeszlo


marzenia...


Zabawa


Spelnienie


zachcianki


dziecinstwo


Jestem doroslym pelnowartosciowym mezczyzna... strzelaj, pamietaj, dzialaj


Ostatnia wieczerza u konia na Slonecznej


Wjechalem bo chcialem sie zatrzymac.. piekne miejsce juz tam prawdopodobnie nie trafie..


Odwizlem Mario do domu do dzieci i zony...


Slawetna impreza urodzinowa u mojej Mamy :)

1 komentarz:

magdalena pisze...

sporo inspiracji!