wtorek, października 19, 2010

ZAMKNOLEM BLOGA - NOWY ROZDZIAL

Tak po prostu. Jeden guzik ktory mowi ze tylko autor tego bloga moze tu wejsc. Wiec zamiast niszczyc go, po prostu zatrzymalem go dla siebie. Nie chcialem by ludzie wiedzieli co robie i jakie mam plany. Mysle ze czas skonczyc z oklamywaniem siebie. Nie chce tworzyc wizerunku nauczyciela bo czym bardziej starelm sie nim byc, tym bardziej dawalo mi do zrozumienia jak daleko jestem od swojego celu...

... by robic filmy
... by sie zakochac
.... kochac
... i byc kochanym.

O tym nie moga ludzie wiedziec. Tylko ja sam. Swoja droga zaczolem archiwizowac te cztery lata pisania i okazalo sie, ze z ostatniych tylko dwoch lat mam ponad 200 stron maszynopisu co po czterech latach dalo by z 500 (bo wczesniej pisalem jeszcze wiecej. Mozna by bylo stworzc z tego naprawde przyjemne zapiski i wydac to w formie pamietnika. Mysle nad tym by zebrac to co najlepsze z teg bloga i zaprojektowac w formie ksiazki. Myslalem nawet o wydaniu tego w taki sposob jak wydalem ostatnie dvd... zobaczyy co z tego wyniknie... Chce tu pisac o tym jak sie czuje, i co sie dzieje w moim zyciu. a przede wszytskim pisac najrozniejsze opowiadania i historie...

kto wie co z tego wyjdzie...

Brak komentarzy: