wtorek, czerwca 09, 2009

ZAPRASZAM POLA - BRON PANIE BRON



Ciesze sie ze juz skonczone sa prace nad tym teledyskiem. Nasluchalem sie tej piosenki do bolu. Robilem tez wersje angielska i generalnie snila mi sie ta melodia po nocach. Wsciekalem sie na nia, nie mogac ja wywalic z systemu. Tak sie zastanawiam caly czas czy moglem zrobic wiecej. Czy moglem to bardziej przemyslec lub dopilnowac postprodukcji. Lub ktora z tych szesciu wersji montazowych byla najlepsza. NIe ma co gadac. Z pewnoscia jest to pierwszy teledysk od DE MONO - ASFALTOWE LAKI i bedzie to zawsze swieto dla mnie, ze znowu ktos pozwolil mi zrealizowac pewien pomysl, ktory nosilem pare lat. Juz od dwoch lat zamierzalem zrobic horror w dzien. Chcialem zrobic go dla Brodki. Zreszta pierwsza wersja MIAL BYC SLUB to jak najbardziej cmentarne klimaty z trumnami i takie tam. Niestety Sony razem z Brodka nie zgodzili sie na to i byla szkola. A dzis horror w dzien. W szufladzie czekaja jeszcze trzy pokrecone pomysly wiec strzezcie sie artysci bo bardzo bym chcial je kiedys zrealizowac. :)

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Aż nie wiem co napisać :)

Jakoś tak mi się to nie łączy. Niby wszystko do siebie pasuje, ale ogląda się to jak dwa odrębne dzieła. Oddzielnie muzyka i oddzielnie obraz. Jakby w innym pokoju stał ekran, a w innym magentofon. Może to kwestia raczej ilustracyjnej formy - nikt tam nie śpiewa (są niby fragmenty, w których aktorki poruszają ustami, ale są niezawsze dopasowane do słów).

Poza tym filmik pierwsza klasa, świetny klimat, no i ten pomysł z horrorem w dzień :)))

aksinowicz pisze...

tak jest to z pewnoscia krytyczny aspekt tej produkcji. Piosenka ta powinna miec teledysk pani spiewajacej w lesie lub na lace z zotymi kwiatami dookola a nie z trupami ktore sie trzesa :) ale to juz hipoteza. Bo teledysk ten juz zawsze bedzie reprezentowal POli ten singiel. :)

Anonimowy pisze...

Ale trupy są super! :) Żółte kwiatki be.. :)

Tylko po prostu nie czuć, że to teledysk. Nie czuję się, że ta muzyka tam jest.

Raczej nazwałabym to "niemy film z podkładem muzycznym".

aksinowicz pisze...

to zobacz sobie nowy teledysk depeche mode PEACE :) krecony zreszta w mojej ukochanej rumuni :)

Anonimowy pisze...

No i tam nie mam takiego wrażenia, mimo, że też jest ilustracyjny.

Z resztą mniejsza o to, po piątym obejrzeniu przestało mi to przeszkadzać, hehehe

Anonimowy pisze...

Podoba mi sie graficzna strona tego teledysku,oraz jego filmowa forma. Jednak nie przekonuje mnie scenariusz - cos pomiedzy `Noca zywych trupow`,wspolczesna historyjka opowiedziana niby w Teksasie, a `Aniolkami Charliego`. To mnie nie przekonalo. A przeciez jestesmy w Polsce i piosenka jest do dupy trzeba przyznac.
Ale mimo wszystko - well done!naprawde:)