wtorek, września 25, 2007

WARIACTWO WARIACTWO WARIACTWO



Dzieje sie... nie mam czasu na oddech na sen na zberezne mysli bo robie film... tysiac jeden pytan i niedomowien. Zaleznosci problemow wyborow wywodow a czas ucieka... za 19 dni pierwszy klaps... A w miedzy czasie... mam nowe mieszkanie... kupilem pare mebli... zlozylem je ( i tu dziekuje panu Piotrowi Kubiaczykowi za pomoc w IKEA :) Wojtkowi Zielinskiemu za pomoc w montazu ich :) Kupilem potrzebne mi przybory do kuchni jak garki patelnie noze i widelce i tu dziekuej Magdzie Symonowicz ktora pomogla mi w dobrym wyboze :) Nabylem projektor na ktorym wyswietlam filmy, ale rozdzielczosc i totalne kino. No i by zakonczyc moj tydzien kupowania... kupilem samochod... Jest to SAAB z 1993 roku i tu dziekuje Koniowi i Wojtkowi w pomocy przy testowaniu...

Jesli chodzi o samochod to bedzie on czestym gosciem na blogu bo juz wiem ze za te pieniadze bede mial z nim duzo ciekaweych przygod zwiazanych z tym ze bedzie cos sie w nim psulo... no i jeszcze jedno... nie jezdzielm 8 lat... plus pamietam australie i jej lewa strone wiec ucze sie na nowo.... oczywisic eprawo jazdy mam uz 10 lat wiec wszystko na legalu.. ale fakt jest taki .. musz epojezdzic troche w nocy bo nie pamietam jak sie poruszac... po tych drogach

zdjecie to inauguracja mojego projektora i SZEREFGOWIEC RAYAN

1 komentarz:

zielak pisze...

poka samochod