wtorek, września 25, 2007

GDYNIA 2007 FESTIWAL POLSKICH FILMOW FABULARNYCH



EKIPA NIEOCZKIWANA ZE ZMIANA PLCI Z PEWNOSCIA



Sopot Gdynia Gdynia Sopot... Co moge wam powiedziec o festiwalu polskich filmow fabularnych jak nie to ze chyba to nie dla mnie miejsce.... Nie ujmuje filmowca i rezyserom bo mam dla wszystkich mega szacunek. Bedac tam zrozumialem ze to jednak nie tak jak sobie wyobrazalem to miejsce... Czulem sie tam dokladnie jak na egzaminie w Lodzi w szkole filmowej. Tak jak mnie nie przyjeli w Lodzi tez nie przyjeli mnie na tym festiwalu i mysle ze to tak po prostu musi byc.. I jestem przygotowany na wszystko :) a tu relacja zdjeciowa, zapraszam





Meduzy na plazy w Sopocie... multum ich tam bylo



Grazyna Szapolowska... Niesamowita postac i nie ukrywam intrygujace wrazenie... naprawde ta kobieta ma cos w sobie. Kiedy mezczyzna patzy sie na nia, szyko odwraca wzrok, bo po trzech sekundach to juz mogo byc odczytanie jako propozycja a przecierz musimy byc profesjonalistami... dlatego ja patrzylem sie z 2 sekundy i robilem przerwe .. patrzac na buty albo na niebo i znowu w jej oczy 2 sekundy i tak na raty :) bedzie grala w filmie :) rozmowy w toku



Zachod slonca przez pociag



Piotrek i jego de monowe DEMONY :)



TO byla impreza na ktorej bylo cale de mono gasy slechy i rozmusy i deresze



Taniec z gwiazdami



Deresze Harasie i birmanki



Pewne tajemnicze oko w tajemniczym miejscu



Gasy i jego fani



Harasie i jego fanki

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

chcialabym zapytac kiedy bedzie casting z dziewczynami z youtube? pozdrawiam:)

aksinowicz pisze...

Ma sie odbyc w sobote z tego co wiem,

Dziewczyna influencera cały film pisze...

Kiedy nowe wpisy? Co u Ciebie teraz słychać? Trochę lat mineło